נהג מונית חשוד בתקיפה בגלל ריב בכביש

שוטרי בת ים עצרו את הנהג, תושב חולון, בחשד שתקף נהג אחר בגלל ויכוח על שימוש בדרך והודיעו לביהמ"ש כי בכוונתם להעמידו לדין עוד השבוע ולבקש את המשך מעצרו
דניאל בן חמו |
מוניות. צילום: מרים אליסטר, פלאש 90

שוטרי משטרת בת ים עצרו נהג מונית, תושב חולון, בחשד שתקף נוסע של רכב אחר בצומת הנביאים-הקוממיות בבת ים על רקע ויכוח על שימוש בדרך. נהג המונית שחתך את הרכב הוציא אצבע משולשת לנהג שחתך ומכאן העניינים התחממו.

בסוף השבוע, נפתחה חקירה, עם קבלת דיווח למוקד המשטרה על אירוע אלימות בו הותקף קשות גבר ע"י חשוד, בעת שהגיעו לצומת הרחובות הנביאים-הקוממיות בבת ים, זאת לאחר שנהג המונית חתך את הרכב ברמזור, הנהג צפצף לו וזה בתגובה הוציא אצבע משולשת, בתגובה הוא יצא מהרכב ואז נהג המונית יצא אף הוא ותקף את נהג הרכב בן 48 והפיל אותו על הרצפה במכת אגרוף, והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים במצב בינוני כשהוא סובל משבר בגולגולת.

התיק הועבר לחקירה בסיומה הצליחו החוקרים לגבש ראיות כנגד החשוד בן 52, תושב חולון, בביצוע עבירות המיוחסות לו. מעצרו של הנהג המונית החשוד הוארך בבית משפט השלום, ואתמול הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו מחר כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

עוד בחדשות: ירו על רכבו של בכיר שב"ס כדי לשפר תנאי הכליאה

המשטרה פענחה אירוע חמור של ירי לעבר רכב של בכיר בשב"ס בכדי להלך עליו אימים ולסחוט באיומים תנאי כליאה משופרים לעבריינים. בזמן הקרוב יוגש נגד שלושה חשודים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. במשטרה מעריכים כי הסיבה לירי היא עימות בין עבריינים לאנשי שב"ס סביב תנאי כליאתם בבית מעצר במרכז הארץ ובניסיון לסחוט באיומים תנאי כליאה טובים יותר.

החקירה משטרתית, הובילה לפענוח תיק חמור של ירי לעבר רכבו הפרטי של קצין שב"ס בכיר המתגורר בקריית אונו, במסגרת מהלך נקמה של עבריינים שביקשו להעביר מסר על תנאי כליאתם בבית מעצר במרכז הארץ. במסגרת החקירה נעצר אחמד דין, בן 26 תושב יהוד, בחשד לביצוע הירי. בנוסף נעצרו שני חשודים המוחזקים במעצר עד תום ההליכים בתיק רצח המתנהל בעניינם. השניים הם דור יוסף, בן 28 תושב ר"ג, ורונן ירמיהו, בן 25 מדימונה.

אירוע הירי התרחש ב-2 בנובמבר 2022 בקריית אונו. באותו היום, סמוך לשעה 21:03 נורו מספר יריות לעבר רכבו הפרטי של קצין השב"ס, בשעה שהרכב עמד בחנייה. הירי התרחש כאשר קצין השב"ס שהה בחופשה מחוץ לישראל, וכתוצאה מהירי נגרם נזק לרכב.

_______________________________________

עו"ד ג'קי סגרון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות