רשת שר פיטנס מתרסקת: חובות ב-24 מיליון שקלים

החברה, בבעלות מאמנת הכושר שר סנדה, פנתה לביהמ"ש המחוזי בחיפה בבקשה לצו הקפאת הליכים ולהסדרת החוב מול נושיה. הרקע לחוב: משבר הקורונה
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

חברת "שר פיטנס" בבעלות מאמנת הכושר שר סנדה המכונה שר פיטנס, המפעילה מתחמי כושר גדולים לנשים בלבד, נקלעה לחובות של כ-24 מיליון שקל. החברה פנתה לבית המשפט המחוזי בחיפה בבקשה להוצאת צו עיכוב הליכים וכן בקשה להסדר חוב לנושיה.

בית המשפט נענה לבקשה והוציא צו עיכוב הליכים, כאשר הדיון נקבע ל-15 במרץ. שופטת בית המשפט המחוזי בחיפה, בטינה טאובר העניקה לחברה צו זמני שמורה על איסור של שינוי בנכסים וזכויות החברה או על נקיטת הליכים נגדה.

מהבקשה עולה כי החברה נקלעה לקשיים בין השאר בעקבות הקורונה. בשנת 2019 הגיעה החברה להון עצמי חיובי בסך של כשישה מיליון שקל ומחזור מכירות של כ-28 מיליון שקל אולם בתחילת 2020 אירעו במקביל מספר אירועים אשר ערערו את יציבות החברה ובסופו של דבר הביאו אותה להגיש לבית המשפט את הבקשה.

הפסדים בגלל הקורונה

מחזור הפעילות בשנת 2021 עמד לפי הנטען על כ-19.5 מיליון שקל בלבד, פחות מ-70% ממחזור הפעילות בשנת 2019. החברה סיימה את שנת 2021 בהפסד של כ-1.5 מיליון שקל. עוד נטען כי החברה ביצעה צעדי התייעלות באמצעות חברה חיצונית והצליחה להגיע כבר בתחילת שנת 2022 לאיזון תפעולי ולרווחיות בכל הסניפים. אולם, בשלב זה ולאור השתלשלות האירועים החברה צברה חובות של כ-24 מיליון שקל.

עוד עלה מהבקשה כי ענף חדרי הכושר הוא אחד התחומים שסבל בצורה הקשה ביותר ממשבר הקורונה והסגרים. במקביל לסגרים, בשנת 2020, במהלך הלידה של בנה השני תקף את סנדה חיידק אלים והיא הורדמה והונשמה למשך כמה ימים. בבקשה נטען כי השיקום ארך חודשים ארוכים. בספטמבר 2021 החל גל האומיקרון וממשלת ישראל החמירה את התו הירוק וקבעה הגבלה לפיה רק מי שמחוסן בחיסון שלישי יוכל להגיע ולהתאמן בחדרי כושר, מה שמנע מלקוחות רבות להגיע ולחזור לשגרת האימונים.
__________________________________________

עו"ד קרן רפאל

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות