מה עשה בנו 'הסודי' של יצחק אברג'יל כדי לגבות חוב?

כתב אישום הוגש לביהמ"ש המחוזי מרכז נגד שלו סעדה וציון אלמו, שניהם מנתניה, ולפיו הם דקרו את בעל החוב, איימו עליו ותקפו אותו, בחיפוש בביתם נמצאו סמים
רונן לוי |
יצחק אברג'יל בבית המשפט, יוני 2022. צילום: אבשלום שושני, פלאש 90

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד שלו סעדה, 23, וציון אלמו, 26, שניהם מנתניה ולפיו הם דקרו אדם על רקע סכסוך כספי. בכתב האישום נאשם גם חיים אלמו, 29 מנתניה, בסיוע לציון לאחר המעשה.

מכתב האישום עולה כי ירום, אחיו של שלו (בנו הסודי של יצחק אברג'יל), פנה למתלונן וביקש שיחזיר את כספים שהוא חייב לו. כשהחובות לא הוחזרו, שלו פנה למתלונן גם הוא וביקש ממנו להסדיר את החוב. כחצי שנה לאחר מכן, ציון פנה למתלונן, הציג את עצמו כשותף של יצחק אברג'יל, שאל אותו לגבי החזרת הכספים, והמתלונן השיב שהם יוחזרו ישירות לירום.

בחודש פברואר השנה, בשעות אחר הצהריים, הגיע המתלונן למסעדה בעיר נתניה, כשמספר דקות לאחר מכן שלו וציון רצו לכיוונו כשהם מצוידים בסכינים יפניות, ושלו גם באקדח. השניים תקפו את המתלונן בגבו, ובהמשך שלו דקר אותו בראשו וציון בפניו. בתגובה נמלט המתלונן מאחורי דלפק המזון במקום ותפס סכין שהייתה שם כדי להתגונן. אז, שלו ירה במתלונן, פגע לו ברגל, ניסה להמשיך לירות אך מסיבה לא ברורה לא הצליח ונמלט מהמקום. ציון הגיע אל המתלונן, וניסה לדקור אותו כשהמתלונן מנסה להתגונן עם הסכין שתפס. אז, חטף ציון את הסכין מהמתלונן, ניסה שוב לדקור אותו בבטן, והפסיק כשאדם שהיה במקום הרחיק אותו ממנו, ולאחר מכן נמלט מהמקום.

סמים בבית

לאחר כמה ימים בהם ציון נמלט מהמשטרה, הגיע לביתו של חיים שסייע לו להסתתר עד שנעצר. בזמן שהסתתר בדירתו, כתב לו חיים בין היתר: "תהיה בשקט אל תזיז כלום… כאילו אין אף אחד בבית… ציון, הם יודעים שאתה שם התקשרו לשרית עכשיו, אמרו לה אנחנו מחכים פה לא זזים היום". עוד עולה מכתב האישום שבדירתו של שלו נמצאו כ-23 גרם של קוקאין.

כתב האישום מיחס לשלו וציון עבירות של חבלה בכוונה מחמירה בצוותא חדא, החזקת סכין שלא כדין וקשירת קשר. לשלו מיוחסות גם עבירות של נשיאת נשק ותחמושת והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית. לחיים אלמו מיוחסת עבירה של סיוע לאחר מעשה.
____________________________________________

עו"ד ג'קי סגרון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות