למה רוכב אופניים ניסה לבצע שוד של נהג בכביש?

"אם היה לי סכין הייתי דוקר אותך בכל הגוף", כך לפי כתב האישום, איים תושב ת"א, 24, על הנהג וגם במסגרת ניסיון שוד דרש ממנו לשלם לו 1,000 שקל, כי "אם לא אני ארצח אותך"
אייל חן |
אילוסטרציה envato

ביהמ"ש קבעו לא פעם כי האלימות בכביש הפכה למכת מדינה, והסיבות למעשי התקיפה והאלימות הן לא פעם ויכוחים על דברים פעוטים. כך גם במקרה של רוכב האופניים מתל אביב, שהואשם בתקיפה וניסיון שוד של נהג מכונית שנסע לידו. הסיבה לשוד? הנהג בלם בלימה פתאומית שגרמה לחברתו, שישבה על אופניו, ליפול לקרקע.

על פי כתב האישום, הנאשם רכב על אופניים חשמליים שהוא מרכיב את חברתו, בשלב מסוים כשהוא הגיע לחצות מעבר חציה מכונית בלמה בלימה פתאומית, כדי לא לפגוע ברוכב האופנים ומהבהלה גם הוא בלם וכתוצאה מכך חברתו נפלה מהאופניים ונשרטה.

בעקבות המקרה ניגש הצעיר לנהג הרכב שישב ברכבו כאשר חלון הנהג פתוח ואיים עליו באומרו: "אם היה לי סכין הייתי דוקר אותך בכל הגוף" וכן, "תיתן לי 1,000 שקלים ואת הטלפון שלך אם לא אני ארצח אותך". הנהג, שנבהל מהאיומים, השיב לנאשם כי יש לו רק 200 שקלים והנאשם לקח ממנו את הכסף ולאחר מכן תקף אותו בכך שתפס אותו מצווארו, תלש שרשרת שהייתה תלויה על צווארו, והכה אותו במכות אגרופים בפניו וגרם לו לחבלות בפנים, בעט הנאשם בדלת הקדמית של הרבב ועיקם אותה.

שני עוברי אורח שהבחינו בהתרחשות נחלצו לעזרת המתלונן, הרחיקו את הנאשם מעליו, רדפו אחריו וריססו עליו גז פלפל. ובעקבות כך הנאשם זרק את הכסף על הרצפה וברח למעשה סוכל השוד.

כעת, כאמור, הוגש נגד הצעיר כתב אישום בגין איומים, תקיפה הגורמת חבלה והחזקת סמים.

עוד בחדשות: שוד לאור יום בדרום ת"א

אזור דרום תל אביב הפך כבר מזמן למערב פרוע, מקום שבו יש להציץ כל הזמן מאחורי הגב, לוודא שלא שודדים אותך. ביום שבת, אישה שהיתה בדרך לעבודתה, הותקפה מאחור על ידי תושב קרית עקרון בן 27, שתלש את תיקה מכתפה ונמלט מהמקום. כעת הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין תקיפה כדי לגנוב, גניבה ותקיפה הגורמת חבלה של ממש.

על פי כתב האישום, הלכה האישה בדרך לעבודתה ברחוב דרך בן צבי בתל אביב, באותן הנסיבות, הגיע הנאשם למקום והחל ללכת בהליכה מהירה מאחורי המתלוננת. בהמשך לכך, החל הנאשם לרוץ לכיוונה של המתלוננת, תפס בחוזקה מאחור את תיקה השחור כסף מזומן וכרטיס אשראי, תלש את התיק בחוזקה מכתפה של המתלוננת והחל להימלט מהמקום בריצה. כתוצאה מתקיפת הנאשם את המתלוננת ותלישת התיק מכתפה, נגרמו למתלוננת חבלות של ממש בדמות: שריטות על ידה, על כתפה ועל אגודלה.


עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות