פרץ לניידת משטרתית – נעצר כעבור שעה

שוטרים שהיו בפעילות באזור התחנה המרכזית בת"א הופתעו לגלות כי מכוניתם נפרצה וכי הטלפון הנייד של אחת השוטרות נגנב. החשוד בגניבה נתפס בסביבת מקום
רונן לוי |
אילוסטרציה evanto

אזור התחנה המרכזית בתל אביב נחשב אזור מסוכן שכאשר מחנים את כלי הרכב, הרבה פעמים מוצאים שהוא נפרץ. מתברר שהסכנה הזאת היא גם לא פוסחת על שוטרים, שיצאו לפעילות משטרתית, החנו את הרכב וכשחזרו מצאו שהוא נפרץ והטלפון הנייד של השוטרת נגנב. אבל במקרה הזה, תוך שעה הצליחה המשטרה למצוא את הגנב וכעבור ימים ספורים הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

ביום ראשון שעבר, הגיעו שוטרים מתחנת שרת, במסגרת פעילות משטרתית אליה נקראו, לרחוב קיבוץ גלויות בתל-אביב, הם עזבו את הניידת לטובת הפעילות ואז כמו שקורה לא פעם, תושב חולון בן 56, שבכלל היה אמור להימצא במעצר בית, ניגש לניידת, שם הבחין בטלפון סלולרי, ובלי לחשוב פעמיים, שבר את החלון השמאלי הקדמי של הניידת תר אחר חפצים לגנוב ובתוך כך גנב את הטלפון סלולרי של השוטרת ומיד בסמוך לכך עזב את המקום.

כשרוצים – מוצאים

כאשר חזרו השוטרים, הבחינו בפריצה ומתברר שרוצים למצוא פורץ תוך שעה המשטרה מסוגלת לעשות זאת ואלה החלו בסיורים באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב, לשם בדר"כ הולכים הגנבים למכור את מרכולתם ואכן תוך שעה עלו על מבצע הפריצה כשהוא מחזיק בכלי פריצה מסוג פטיש ייעודי לניפוץ זכוכיות רכב וברשותו אף נמצא הטלפון של השוטרת. בחיפוש שנערך בכליו נמצא גם רכוש גנוב שנגנב מדירה.

השוטרים עצרו את החשוד ואז התברר שהוא בכלל עמור לשהות במעצר בית בבת ים, בגין עבירות רכוש אחרות עליהן הוא עומד לדין. גם כתב האישום והבקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד הגנב בהליך מזורז בתחילת השבוע ואתמול האריך בית המשפט את מעצרו של הנאשם עד להחלטה אחרת.

_____________________________________

עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות