התלונן על רעש – הוכה בראשו במפוח עלים

תושב רמת גן ביקש מבית העסק השכן להנמיך את המוסיקה אך בתגובה הותקף, שיניו נשברו והוא הושאר פצוע על הרצפה סמוך למקום. החשודים בתקיפתו עומדים כעת לדין
דנה לווינסקי |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

תושב רמת גן רצה בסך הכל לישון, אך הרעש מבית העסק הסמוך לא נתן לו מנוח. בשעת לילה הוא ניגש במהלך הלילה לבית העסק שממנו נשמעה מוזיקה וביקש ממנו להחליש ובתגובה הוכה על ידו ועל ידי חבריו של בעל העסק. נגד בעל העסק הוגש כתב אישום בגין תקיפה וחבלה ממשית.

על פי כתב האישום, הגיע המתלונן לבית העסק של הנאשם בסמוך לאיצטדיון "וינטר" ברמת גן לברר עימו האם מקור המוזיקה החזקה שנשמעה בקרבת מקום הינו מבית העסק שלו. בעקבות כך רגז הנאשם על המתלונן והחל לתקוף אותו בפניו ובגפיו באמצעות מפוח חשמלי וגרם לו לחבלות בגופו.

אולם התקיפה לא הופסקה ובית העסק יצאו שניים נוספים אשר זהותם אינה ידועה למשטרה, דחפו את המתלונן לשטח העסק, על מנת שלא יופרעו על ידי עוברי אורח והחלו גם הם לתקוף אותו באמצעות בעיטות בחלקי גופו. בהמשך לכך, גררו אותו אל מחוץ לעסק באמצעות רגליו בעודו שכוב על גבו ועזבו את המקום. כתוצאה ממעשיהם של הנאשם ושני האחרים, נגרמו למתלונן חבלות בגבו, מכשיר הטלפון הסלולרי שלו נשבר וכן נשברו שיניו בלסת העליונה.

השאירו את הפורשה מאחור: גנבו רכב ונטשו אותו במחסום מכבים

עוד בחדשות: חוליה של שלושה גנבי רכב, שב"ח ושני תושבי ישראל, הצליחו לגנוב ג'יפ פורשה, לאחר שמצאו את המפתחות בדירה אליה פרצו ברחובות, אולם מסיבה שלא ברורה, השאירו אותה לפני מחסום מכבים וכך השוטרים מצאו אותו ועצרו את השלושה. כעת הוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. במשטרה טוענים כי הנאשמים הינם חלק מחולייה מאורגנת שכל מטרתה לבצע עבירות רכוש כלפי אזרחי ישראל ונערכו מבעוד מועד ברכב מוביל וכן בכלי פריצה לצורך ביצוע העבירות. "הנאשמים התפרצו לבית המתלונן בשעה שישן בבית! רק במזל לא בוצע מפגש אלים בין המשיבים ובין בני הבית, מפגש אשר יכול בקלות להתלקח ולגרום לפגיעה בגוף ובנפש", כתבו נציגי המשטרה לבית המשפט.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות של המשטרה שלוחת שפלה, לפני כשבועיים לפנות בוקר, הגיעו הנאשמים לבית ופרצו לבית בכך שהרימו תריס הגלילה בחלון המטבח בבית והכניסו מכשיר חד למסגרת חלון המטבח, פתחו אותו ונכנסו אל פנים הבית. בהמשך נטלו הנאשמים מהבית את מפתחות הרכבים, תיק גב שחור עם פס אדום ובתוכו שעון חכם של סמסונג, צרור מפתחות ו-2 יומני מסמכים וכן מעיל שחור אותו לבש אחד הנאשמים.

השלושה יצאו מהבית ופתחו את שער החנייה ויצאו עם ג'יפ הפורשה ורכב נוסף לכיוון מחסום מכבים. שם, בסמוך למחסום, משום מה עצרו את הרכבים בצד הדרך ויצאו מהם בלי להעביר אותם לשטחים ונסעו לעבר המחסום כשהשב"ח מסתתר בתא המטען. בעקבות חסימה משטרתית נעצרו השלושה והשוטרים מצאו את הרכבים שנגנבו שהושארו בצד הדרך.

_____________________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות