כך נתפס הגנב הסידרתי באימון הכדורגל ע"י הורי התלמידים

תושב לוד, 22, נאשם על ידי יחידת התביעות של המשטרה בשרון כי נהג לפקוד את מגרש הכדורגל בכפר סבא במהלך אימוני הילדים וגנב מתיקיהם טלפונים ניידים
רונן לוי |
עונש קל לאוהד בית"ר שתקף קבוצה מתחרה
אילוסטרציה

תושב לוד, בן 22, הבין היטב מהיכן כדאי לגנוב, כאשר היה מגיע למקומות בילוי או חוגים של ילדים, מחכה שיניחו את התיקים שלהם בצד וגנב מהם טלפונים. הגנב הסידרתי נעצר לאחר שאחד ההורים איתר אותו באמצעות אפליקציה וההורים הגיעו אליו והתעמתו איתו. כעת הוגש נגדו כתב אישום בגין 6 מקרים.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות של המשטרה, שלוחת שרון, לפני עשרה ימים, במגרש כדורגל הסמוך לבית הספר עתידים ברמת השרון, נכחה חבורת ילדים, הם הניחו את חפציהם בצד המגרש, כאשר בין חפציו של אחד מהם היה כסף מזומן ותיק שחור שבתוכו טלפון נייד וגם לחברו היה טלפון נייד בתיקו. הנאשם שהגיע אל המקום, נטל את התיק ואת הטלפונים ועזב את המקום כשהוא רכוב על אופניים חשמליים שחורים.

קשר רציף עם המשטרה

כעבור מספר דקות, משהבחינו הילדים כי הטלפונים נגנבו, דיווחו על כך להוריהם ואלה הגיעו למגרש ואחת מהן הפעילה בטלפון הנייד שלה יישומון איתור למכשיר האייפון והבחינה כי האייפון נמצא בבית ספר ברחוב רוטשילד בכפר סבא. ההורים נסעו יחדיו אל המקום, תוך שהם ממשיכים לעקוב באופן רציף אחר מיקום האייפון באמצעות היישומון. בהגיעם למקום, הבחינו החורים בנאשם יושב על ספסל כשלצידו האופניים, בעודו מתצפת על הנערים ששיחקו במגרש הכדורסל שבמקום. בשלב זה, אב ניגש אל הנאשם ושאל אותו היכן הטלפונים. או אז, הנאשם קם, ודחף אותו בחוזקה בחזהו באמצעות שתי ידיו. בתגובה, אחת האימהות אחזה בחולצתו של הנאשם ומשכה אותו לאחור, במטרה למנוע ממנו להמשיך להכות את האב והנאשם נמלט מהמקום על אופניו.

מיד ובסמוך, הם התקשרו למוקד 100 של המשטרה והמשיך לדווח לשוטרי הסיור של כפר סבא באופן שוטף על מיקומו של הנאשם, באמצעות מידע שקיבל מהיישומון. השוטרים הצליחו לאתר את הנאשם נוסע על האופניים ברחוב בן יהודה בכפר סבא. מיד, חסם השוטר בן את דרכו של הנאשם באמצעות הניידת והנאשם בתגובה החל להימלט רגלית מהמקום, תוך שמשליך הצידה מכיסיו טלפונים ניידים.

הנאשם, כך מפורט בכתב האישום, המשיך להימלט בריצה משך דקות ארוכות עד אשר הגיע הנאשם לבית בכפר סבא, טיפס מעל גדר הבית שגובהה כ-2 מטרים, נכנס אל חצר הבית ונתפס על ידי כוחות השיטור אשר רדפו אחריו, אז התברר כי באותו יום הוא גנב סוללה של אופניים מחוץ לקניון ערים בכפר סבא וכן תיק של אישה ובו כסף מזומן וטלפון חכם מעגלת סופר בזמן קניות במתחם G בכפר סבא וכן טלפונים ניידים של ילדים שבילו במתחם הבאולינג שם.

______________________________________

עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות