העיר לרוכב קטנוע – הוכה עד לאיבוד הכרתו

תושב השפלה, כבן 20, נאשם בתקיפתו החמורה של שכנו שבסך הכל ביקש ממנו להיזהר מלפגוע עם הקטנוע בילדים המסתובבים במתחם: "בהתנהלות אכזרית ללא רסן"
דניאל בן חמו |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

תושב אזור השפלה, בן 68, רק ביקש משכנו בן ה-20, שירכב על הקטנוע שלו בזהירות כי הוא מסכן ילדים קטנים במתחם הבניין ובתגובה, הצעיר איים ותקף אותו עד לאיבוד הכרה וגרם לו לשבר בגולגולת ודמם תת מוחי.

אתמול הוגש נגד הצעיר כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום בשעות הבוקר של יום שלישי שעבר, הבחין הקורבן בשכנו בעת שנסע בקטנוע במהירות במתחם של הבניין. הוא התקרב אליו ואמר לו: "מספיק לנסוע פה אני אעשה לך פנצ׳ר בגלגלים, יש פה ילדים קטנים".

הנאשם בתגובה אמר: "אתה כמו אבא שלי, אתה כמו סבא שלי, אל תאיים עליי" והחל להתקדם לעבר היציאה מהמתחם. בהמשך הלך הקורבן אחר הנאשם, אשר יצא מחוץ לרחבת המתחם והנאשם שהבחין בו אמר לו: "אני אטפל בך…אני אקרע אותך, אני אראה לך מה זה. הפעם אני אגמור עליך, אגי אכניס לך סכין בלב".

אשתו של הקורבן, אשר הבחינה במתרחש, הגיעה למקום, ביקשה מהנאשם שיעזוב את המקום ומשכה את בעלה חזרה אל המתחם. בתגובה רץ הנאשם במהירות לכיוונו של הקורבן, אמר לו: "אתה צריך להתנצל", הכה בו בעוצמה במכת אגרוף לפניו ונסע מהמקום באמצעות הקטנוע. כתוצאה מהתקיפה, איבד הקורבן את הכרתו, נפל לרצפת המקום, נחבל בראשו ודימם מאוזנו ומראשו.

"מסוכנות כלפי כולי עלמא"

בעקבות התקיפה שוטרים החלו לחפש אחר הנאשם ומצאו אותו במושב אחיסמך, שם צילם הנאשם את השוטרים במקום באמצעות הטלפון הנייד שלו ואמר: "אני יעשה עליכם קופה יפה". בהמשך, סירב להתלוות לניידת המשטרתית.

אתמול כאמור הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים שם צוין על ידי נציג יחידת התביעות: "המדובר בהתנהלות אכזרית והסרת בל רסן מצדו של הנאשם – התנהגות המעידה מן על מסוכנות כלפי הקורבן עצמו והן מסוכנות כלפי כולי עלמא. עוד ראוי לציין את החבלות שנגרמו לקורבן – איבד הכרתו, נגרם לו שבר בגולגולת ודמם תוך מוחי. עילת מעצר נוספת הקמה בעניינו של המשיב הינה התחמקות מהליכי שפיטה שכן המדובר במי שלאחר האירוע האלים, ברח מהמקום, אמר לשוטרים בשטח כי נמצא במקום עבודה בחיפה, אותר במושב אחיסמך והתלהם בפני השוטרים במקום תוך שמפריע להם לבצע עבודתם".


עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות