4 שנות מאסר לצעיר שביצע עבירות מין בקטינות ברשת

מגד קראקרה, 27 מעראבה, הורשע כי התכתב עם ילדות בנות פחות מ-14 ב"טיק טוק" וב"וואטסאפ" תוך שהוא מתחזה לנערה וביקש לשלוח לו תמונות וסרטונים אינטימיים
דנה לווינסקי |
חשד: התחזה לאיש כוחות הבטחון והונה נשים » אוביטר
אילוסטרציה shutterstock

בית המשפט המחוזי מרכז גזר על מגד קראקרה, צעיר בן 27 מעראבה, 48 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי למתלוננות בסך כולל של כ-29 אלף שקלים בגין עבירות מין שביצע בקטינות באפליקציית "טיק טוק" ו"וואטסאפ".

קראקרה הורשע בהתאם להודאתו בהסדר טיעון בעבירות של הצגת מידע כוזב, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 14 שנים אף בהסכמה, סחיטה באיומים, הטרדה באמצעות מתקן בזק, הטרדה מינית, קבלת דבר במרמה והחזקת חומר תועבה ובו דמותו של קטין. מכתב האישום המתוקן המונה שישה אישומים עולה כי בדצמבר 21 עד לפברואר 22 קראקרה יצר לעצמו זהויות בדויות של נערות בגילאי 9-12 והתכתב באמצעותן עם קטינות באפליקציות "טיק טוק" ו"וואטסאפ". בחלק מהמקרים שלח לקטינות תמונות וסרטונים של הנערה שגילם כדי לקבל את הסכמתן להצטלם ולשלוח לו תמונות או סרטונים אינטימיים.

לאחר שהקטינות שלחו לו תמונות וסרטונים שלהן, איים עליהן הנאשם כי אם לא ישלחו לו תמונות וסרטונים אינטימיים נוספים, הוא יפרסם את התכנים שכבר נשלחו אליו. במקרה אחד, כללו האיומים ברצף של כחמישים הודעות בעלות אופי מיני, מטריד ומאיים, ובמקרה אחר איים על קטינה כי אם לא תשלח תוכן דומה נוסף, יפרסם את הסרטונים שלה וידאג לבייש אותה בפני משפחתה ובעיר מגוריה. קראקרה החזיק על הטלפון הסלולארי שלו 75 תמונות ו-93 סרטונים של חומרי תועבה בהם דמויות של קטינים וקטינות בגילאי 6-14.

"מסכת של מעשים מתוכננים"

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה עתרה לעונש של 4 שנות מאסר בפועל שכאמור התקבל על ידי בית המשפט. השופטת מרב גרינברג ציינה בגזר הדין כי "אין מדובר במעידה חד פעמית אלא במסכת מעשים מתוכננת, שביצע במשך תקופה של חודשיים ימים, שורה של עבירות מין שעיקרן מעשים מגונים כלפי שלוש קטינות בגילאי 9-12 ונפגעת עבירה נוספת שגילה לא ידוע".

בהמשך, הוסיפה השופטת גרינברג כי "הנאשם איתר במכוון קטינות-ילדות, פעל מולן בתחכום, הפעיל לחצים, ותמרן את קורבנותיו לבצע את זמנו תוך ניצולן לסיפוק יצריו המיניים הסוטים…מעשיו מכוערים וקשים ומשלבים מעשים מיניים בקטינות ורכיבי אלימות וכוחנות".

"אין מדובר", כך נכתב עוד בגזר הדין, "במעשים ספונטניים שמשכם קצר אלא במעשים מתוכננים היטב, כלפי מספר קטינות, במהלכם מנהל עם הקטינות שיח ממושך ומנסה לרכוש את אמונן. דפוס הפעולה שבו נוקט מחושב ומשלב התנהלות אלימה, תחילתו בהתחזות ובקשות מהקטינות והמשכו בדרישות, סחיטה ואיומים".

____________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת מרב גרינברג

_____________________________________

עו"ד יניב זוסמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות