הספק נאה: פרצו ל-8 בתים באותו הרחוב

כתב אישום הוגש נגד שני הפורצים, שוהים בלתי חוקיים, שנתפסו לבסוף בתום מרדף משטרתי ולאחר שהתנגשו בעץ. המדינה דורשת להותירם במעצר עד תום ההליכים נגדם
אייל חן |
אילוסטרציה envato

שני שוהים בלתי חוקיים, אחים בשנות ה-30 לחייהם, הצליחו לפני כשבועיים, בתוך זמן קצר לפרוץ ל-8 בתים, שישה מהם סמוכים באותו הרחוב, כאשר בעלי הבית ישנים.

באחד מהם כאשר בעל הבית התעורר התיזו עליו גז מדמיע ועברו לבית אחר, מאוחר יותר נמלטו עם רכב גנוב מהשוטרים ונעצרו רק שהתנגשו בעץ.

כעת הוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות של המשטרה שלוחת שרון, הנאשמים החלו את מסע הגניבות בגניבת רכבה של אישה נכה, בה מטפלת בת זוגו לשעבר של אחד מהם, לא לפני שזייפו את לוחית הזיהוי, ולאחר מכן יצאו למסע ציד בין בתים סמוכים, כאשר עברו מבית לבית, נכנסו פנימה, וגנבו רכוש, אף כאשר בעלי הדירה ישנים אותה עת.

באחד הבתים התעוררו המתלוננים מהרעש וכשפגש באחד מהנאשמים זה התיז גז פלפל בפניו של המתלונן.

זה כמובן לא מנע מהנאשמים להמשיך ולהתפרץ לבית נוסף שם גנבו מפתחות רכב וכך הניעו הרכב שחנה בחוץ וגנבו גם אותו.

הנאשמים עזבו את המקום בשני הרכבים הגנובים לכיוון כפר קאסם, שם הבחינו בהם השוטרים, ולאחר מרדף נתפסו ונעצרו.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים ציינה התובעת המשטרתית פקד נופר מזולה כי מדובר במי שניצלו את תמימותה של בת זוגו לשעבר של אחד הנאשמים ולהם ילדה משותפת, מקום בו ציינו בפניה כי לוקחים את רכבה לצורך טיפול במוסך בכפר קאסם, אולם בפועל, נהגו ברכב ולקחו אותו וזאת מבלי שקודם לכן התקבלה הסכמתה לכך.

ללא מורא ופחד

"הנאשמים, ללא כל מורא ופחד, נכנסו לחדרי שינה בהם ישנו המתלוננים ואף באחד המקרים גנבו טלפון נייד שהיה מתחת לכרית עליה הניחה אחת המתלוננות את ראשה במהלך אותו לילה. אין צורך להרחיב במילים באשר לתחושות הביטחון של האזרחים התמימים אשר נפגעה קשות כתוצאה ממעשיהם", כתבה פקד מזולה בבקשת המעצר.

עוד הוסיפה בבקשה: "החששות והפחדים אותם חשים המתלוננים כעת לאחר ביצוע המעשים והטראומות הקשות שנותרו להם מהאירועים. הנאשמים, אנשים זרים, גבוהי קומה, בעלי חזות ערבית, אינם תושבי ישראל, התפרצו לביתם, מקום מבצרם, המקום שאמור להיות הבטוח ביותר לאזרחים, וזאת באמצע הלילה, ביום חורפי וגשום ותוך תעוזה בלתי נתפסת הכוללת אף בשתי הזדמנויות שונות, כניסה לחדר בו ישנו מתלוננים. רק במזל לא נגרמו תוצאות טרגיות יותר מאלו שאף כבר נגרמו".


עו"ד תומר שוורץ

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות