הקרב על המקום הפנוי: אם ובתה הותקפו כי שמרו חניה

כתב אישום על עבירות של תקיפה ואיומים הוגש בימים האחרונים לביהמ"ש בת"א ולפיו תושב העיר היכה את השתיים משום שרצה שחברתו תחנה במקום השמור
גילי סיוון-כהן |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

העיר תל אביב כבר מזמן הפכה להיות עיר ללא חניה במיוחד בשעות הערב והתופעה של אנשים שעומדים ושומרים חניות, הפכה להיות שכיחה.

תושב מרכז תל אביב, בן 25 לא אהב, בלשון המעטה, את העובדה שאישה שמרה את מקום החניה שיכול היה לשמש את חברתו ועל כן היכה ואיים עליה ועל בתה. בימים האחרונים הגישה המדינה כתב אישום נגד הצעיר לבית המשפט בעיר, המייחס לו עבירות של תקיפה ואיומים.

על פי כתב האישום אם ובתה הבחינו מחלון דירתן בחניה פנויה, השתיים ירדו מהדירה במהירות ונעמדו על מקום החניה בכביש. כעבור זמן קצר, עוד לפני שהגיעה המכונית לה שמרו את החניה, הגיע בת זוגו של הנאשם והתקרבה אל שתי הנשים שעמדו על הכביש, בין שלושת הנשים החל ויכוח על מקום החניה והנאשם ששמע את הויכוח יצא לבדוק במה דברים אמורים ושראה כי מדובר בבת זוגו ירד מהבית.

מיד עם רדתו מהבית הוא החל לצעוק על השתיים ואמר להן שיפנו את המקום ויתנו לבת זוגו להחנות וכשאלה לא הסכימו לעזוב הוא בעט באם. הבת צילמה בטלפון הנייד את המתרחש ובתגובה, צעק עליה הנאשם "למה את מצלמת7 אל תצלמי" התקרב אליה הרים את ידיו בצורה מאיימת ודחף אותה בידו. "במעשיו אלה, תקף הנאשם את השתיים שלא כדין ואף איים עליהם במטרה להפחידן", נכתב בכתב האישום.

בכיר בחברת הייטק נאשם כי תיעד בסתר נשים במקום העבודה

עוד בחדשות: לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום בהסכמה נגד בכיר בחברת הייטק שי יעקובי, 31 מאשדוד, ולפיו הוא התקין מצלמות נסתרות בחדר מקלחת ושירותים במקום עבודתו ובבית פרטי בו התארח.

מכתב האישום עלה כי יעקובי, שעבד כראש צוות בחברת הייטק בתל אביב, התקין מצלמה נסתרת בחדר מקלחת ושירותים שנמצא בקומת משרדו, וצילם למעלה מ-20 עובדים בעירום מלא או במצבים אינטימיים, ביניהן 10 נשים שאחת מהן עובדת בכפיפות אליו. יעקובי העביר את הסרטונים למחשבו האישי תוך שהוא מסדר אותם לתיקיות בשמן של הנשים המצולמות ומנפה סרטונים בהם הופיעו גברים בלבד. במקביל, התקין יעקובי מצלמה זהה בבית מגורים בו ביקר, בעזרתה צילם את באי הבית, ביניהם קטינים, כשהם מתלבשים ומתארגנים, במצבים אינטימיים ובעירום. יעקובי שמר את סרטוני העירום על מחשבו האישי.

כתב האישום הוגש בהסכמה ולאחר ניהול משא ומתן בין הצדדים. במסגרת ההסכמות צפוי יעקובי להודות בכתב האישום המייחס לו ריבוי עבירות של מעשים מגונים, פגיעה בפרטיות, האזנות סתר וחדירה לחומר מחשב. הצדדים לא הגיעו להסכמות בנוגע לעונש אליו יעתרו.


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות