באיומי סכין: 2 צעירים נאשמים בשוד נהג מונית

השניים, נתאי משה, 23, וסייף אבו עמר, 23, נאשמים כי הזמינו מונית דרך אפליקציית גט טקסי. במהלך הנסיעה דרשו מהנהג לעצור בצד הדרך להעביר לרשותם את כספו
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית משפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד נתאי משה, 23 מראשון לציון, וסייף אבו עמר, 24 ממבשרת ציון, וזאת לאחר שהיו מעורבים בשוד נהג מונית באמצעות איומי סכין. כתב האישום מייחס לנאשמים, כל אחד על פי חלקו, ביצוע עבירות של שוד בנסיבות מחמירות, החזקת סכין שלא כדין, איומים ושיבוש מהלכי משפט. במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להותיר את השניים במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתב האישום, בעת שהנאשמים שהו בדירה יחדיו, העלה אחד הנאשמים את הרעיון לפיו ישדדו נהג מונית באמצעות סכין וייקחו את כספו. אחד הנאשמים הזמין מונית באמצעות אפליקציית "גט טקסי", והנאשם השני עלה על המונית ונסע עם המתלונן בין מספר יעדים במטרה למשוך זמן לקראת השוד המתוכנן. במהלך הנסיעה, וכדי להפחיד את נהג המונית, סיפר הנאשם על קרבתו למשפחות פשע ואודות עברו הפלילי. במהלך הנסיעה ליעד האחרון, ביקש הנאשם מנהג המונית לרדת לצד הדרך. משעצרו, ירד הנאשם מהמונית, פתח את דלת הנהג, הוציא מכיסו סכין יפנית וכיוון אותה לעבר המתלונן. זאת, תוך הוראה לדומם את מנוע המכונית והעברת כל הכסף שברשותו, אחרת ירצח אותו.

לאחר שהמתלונן, שחשש לחייו, מסר לנאשם את הכסף שהיה ברשותו, הנאשם נכנס בחזרה למונית והחל לחפש עוד כסף. לאחר מכן, איים הנאשם על המתלונן באומרו שאם יתקשר למשטרה יהרוג אותו ואת ילדיו. לאחר מכן, הורה הנאשם למתלונן למחוק את מספר הטלפון שלו ואיים על חיי משפחתו בשנית. כל אותה עת התחבא הנאשם האחר בשיחים בקרבת מקום והנחה את הנאשם כיצד לפעול. לאחר מכן התקשר אחד הנאשמים, בהנחיית הנאשם האחר, למתלונן ממספר חסוי באיומים שלא יפנה למשטרה. וכן, עשה זאת בשנית ביום שלמחרת.

במקביל לכתב האישום, מבקשת הפרקליטות מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם וזאת בשל מסוכנותם.


עו"ד אורי קינן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות