מורה לשעבר בישיבה נאשם: פגע מינית ב-3 בנות משפחתו

כתב אישום חמור הוגש נגד הגבר, בשנות ה-60 לחייו, ולפיו במשך שנים ארוכות הוא ביצע עבירות מין בילדות, מאז היו כבנות 7. אחת מהן תקף עד שהייתה כבת 18
גילי סיוון-כהן |
אונס - אילוסטרציה
אילוסטרציה

מזעזע: אדם בשנות השישים לחייו, מורה בישיבה באזור המרכז, נאשם כי ביצע עבירות מין שביצע במספר בנות משפחתו הקטינות במשך שנים רבות. בימים האחרונים הגישה נגדו פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום המייחס לו ריבוי עבירות מין בקטינות מתחת לגיל 16.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין דניאל איקן עולה כי בין השנים 2006 ל-2019 פגע הנאשם בשלוש בנות משפחה, כשהיו ילדות, החל מגיל 7, וכן פגע בילדה נוספת. לגבי אחת מהן, המשיך הנאשם ופגע בה מינית עד שהייתה כבת 18.

הפגיעות המיניות שביצע הנאשם כללו מגע בחזה של הקטינות, בירכן ובשפתן, תוך שהוא משלב מגע שנחזה לתמים, ומסלים אותו לכדי פגיעה מינית, כשהוא יושב עם בני משפחתו ומשפחתן של הילדות. באחת הסיטואציות, נגע הנאשם באיבר מינו תוך כדי שהוא פוגע בקטינה, ובאירוע נוסף, פגע הנאשם בקטינה בזמן ששניהם נמצאים ברכבו לבד, לאחר שתכנן שבנו שהיה ברכב, ירד. כאמור מדובר באדם שעד לפני מספר שנים, היה מורה בישיבה באזור המרכז.

כתב האישום ייחס לו ריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה בת משפחה מתחת לגיל 16 ובהעדר הסכמה, עבירה של מעשה מגונה וריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 16 ובהעדר הסכמה.

17 שנות מאסר לסב שביצע עבירות מין בנכדותיו

בשבוע שעבר פורסם כי הרכב בית המשפט המחוזי מרכז-לוד גזר עונש של 17 שנות מאסר על סב שהורשע בכך שלאורך תקופה ארוכה ביצע עבירות מין חמורות בארבע מנכדותיו הקטינות.

כתב האישום בו הורשע הנאשם כולל 20 אישומים בעבירות של אינוס במשפחה, מעשה מגונה במשפחה ומעשה סדום במשפחה. על פי המפורט בו, פגע הנאשם מינית במתלוננת העיקרית משנת 2009 ועד שנת 2021, במספר רב של הזדמנויות, מרביתן בין השנים 2009-2015. בנפגעת זו ביצע הנאשם מעשי אינוס על דרך של החדרת אצבעותיו לאיבר מינה, מעשה סדום ומעשים מגונים. החל משנת 2014 ביצע הנאשם מעשים מגונים בנכדה נוספת, ובשני אירועים ממוקדים ביצע מעשים מגונים בשתי נכדות נוספות.

בפתח גזר הדין עמד בית המשפט על החומרה הרבה הכרוכה בביצוע עבירות מין בקטינים ועל החומרה המיוחדת הטמונה במעשים מעין אלה, "כאשר הם מבוצעים בגדר התא המשפחתי, מידיו של אדם בוגר, אשר בו נותן הקטין את אמונו ומצפה, מדרך הטבע, ליד מכוונת, אוהבת ובטוחה. הפרת האמון הבוטה, השיבוש היסודי במהותם של יחסי משפחה והפגיעה בתחושת המוגנות לה זכאי כל קטין בחיק ביתו-משפחתו-מבצרו, כל אלה מערערים את יסודות הגוף והנפש של קרבן העבירה, ומותירים בו חותם עמוק וצלקות למשך כל ימי חייו".

____________________________________________

עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות