מי היא ג'וליאנה מברזיל שתקפה מינית קטינים באינסטגרם?

תושב ירושלים נאשם כי התחזה לנערה ברזילאית בכדי ליצור קשר אינטרנטי עם נערים כבני 15 ולאחר מכן ביצע בהם עבירות מין דרך הרשת
גילי סיוון-כהן |
אינסטגרם, אילוסטרציה evanto

עבירות מין ברשת הפכו לרעה חולה של השנים האחרונות, בימים האחרונים הוגש כתב אישום נגד תושב ירושלים ולפיו הוא התחזה לנערה ברזילאית באינסטגרם על מנת ליצור קשר עם ילדים ונערים ולאחר מכן ביצע עבירות מין בשמונה קטינים כבני 15-11.

על פי כתב האישום, הנאשם התחזה בפני שמונה קטינים בחשבון האינסטגרם לנערה ברזילאית בשם Juliana Andreucci, על מנת לקיים עמם שיחות בעלות אופי מיני. בין היתר פנה הנאשם לקטין בן 15, המשתתף בתחרויות ספורט והציג את עצמו כ- Juliana, נערה ברזילאית בת 14, שאביה מכה אותה וסובלת ממחלה סופנית.

הנאשם, כך מתואר בכתב האישום, ביקש מהקטין לשלוח לו תמונות אינטימיות וסרטונים בעלי אופי מיני והמתלונן שלח לו.

לאחר כמה שבועות ביקש הנאשם מהמתלונן לשלוח לו סרטון נוסף בעל אופי מיני אך המתלונן סרב.

בעקבות כך הנאשם איים על המתלונן כי במידה ולא ישלח לו את הסרטון המיני הוא יפיץ את הסרטונים הקודמים לבני משפחתו ועוקביו באינסטגרם, מה שגרם למתלונן לשלוח לו סרטונים נוספים.

פרופיל מזויף

בנוסף, נטען עוד בכתב האישום שהוגש, איים הנאשם על המתלונן כי יעביר לו את פרטי חשבון האינסטגרם שלו ויאפשר לו גישה אליו כי אם לא יעשה כך הוא יפיץ את הסרטונים אשר שלח לו לבני משפחתו ולעוקביו.

בעקבות האיומים, העביר המתלונן את פרטי חשבונו לנאשם. הנאשם פנה לקטינים אחרים, באמצעות חשבון האינסטגרם של הקטין, וביקש מהם לשוחח עם ידידתו juliana.

הקטינים שוחחו עם הנאשם, כשהם סבורים שהם מתכתבים עם נערה בגילם, שיחות בעלות אופי מיני.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של גרם מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16, בהסכמה שהושגה במרמה לגבי מיהות העושה, גרם מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16 שלא בהסכמה חופשית, ניסיון גרם מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16, בהסכמה שהושגה במרמה לגבי מיהות העושה, התחזות כאדם אחר, סחיטה באיומים, סחיטה באיומים בנסיבות מחמירות, מידע כוזב במחשב, שיבוש מהלכי משפט והטרדה מינית.


עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות