המטופלת תקפה את הגניקולוג: "אתה תמות היום, אני אהרוג אותך"

בת 18 נאשמת כי בשל עיכוב בתור לרופא הנשים, היא איימה והכתה אותו באמצעות אגרופן. המשטרה: "תקפה עובד ציבור וגרמה לו לחבלות של ממש"
רונן לוי |
טיפול רפואי
אילוסטרציה

האלימות כלפי הצוות הרפואיים: נערה כבת 18, הגיעה עם אגרופן לרופא הגניקולוג וכאשר התור שלה התעכב תקפה אותו לאחר שזה ביקש ממנה שלא תטרוק דלתות. היום יחידת התביעות של המשטרה שלוחת שפלה, הגישה נגדה כתב אישום בגין תקיפת עובד ציבור כשהתוקף מזוין בנשק, איומים והחזקת אגרופן. הצעירה נאשמת כי איימה על רופא הנשים ברצח ואמרה לו: "אתה תמות היום, אני אהרוג אותך". במשטרה טוענים כי מיוחסת לה תקיפה של עובד ציבור וכי נגרמו לו חבלות של ממש.

על פי כתב האישום, לפני כעשרה ימים הגיעה הנערה לטיפול אצל הרופא, בשלב מסוים היא כעסה על כך שהתור הקבוע לטיפול התעכב ולא החל בשעה אשר נקבעה מראש. בתגובה היא נכנסה לחדר הטיפולים, צעקה לו כי היא ממתינה זמן רב לטיפול. הרופא בתגובה ביקש ממנה שלא תצעק ושתמתין מחוץ לחדר הטיפולים. בהמשך, היא יצאה וטרקה בחוזקה את הדלת. מיד, קם הרופא מכיסאו, יצא מהחדר והלך לכיוונה של הנאשמת ואמר לה כי לא מקובל לטרוק דלתות ושתירגע.

חבלות של ממש

בתגובה, כך ציינו יחידת התביעות בכתב האישום, הנערה הניפה את ידה הימנית לכיוונו של הרופא ודחפה אותו בחזהו לאחור, בעטה בו ברגלו והכתה אותו בפניו באמצעות ידה הימנית. אדם אחר שהיה במרפאה אחז את הרופא בעוד הנערה הלכה לכיוון חדר השירותים במקום, הרופא שהשתחרר מהאחיזה הלך לכיוונה וזאת שלפה מתיקה אגרופן, החזיקה אותו בידה הימנית והכתה את המתלונן בעינו הימנית באמצעות האגרופן ובעטה בו בחזהו.

עוד מתואר באישום, כי אנשים שהיו במרפאה, תפסו את הרופא שניסה להתקרב לנערה וזאת בתגובה התקרבה למתלונן, הכתה בשנית בפניו באמצעות האגרופן. בעטה בגופו ואמרה לו: "אתה תמות היום אני אהרוג אותך", מיד ובסמוך, עזבה את המקום.

"במעשיה המתוארים של הנאשמת, תקפה את המתלונן, בעת שהיה בתפקיד בהיותו עובד ציבור ובאמצעות האגרופן, גרמה לו לחבלות של ממש, החזיקה באגרופן שלא למטרה כשרה ואיימה בפגיעה שלא כחוק בגופו של המתלונן", נכתב בכתב האישום על ידי יחידת התביעות.

____________________________________

עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות