תושב השרון נאשם: פרץ ל-7 בתי עסק תוך 24 שעות

במסע הפריצות המפורטות בכתב האישום 7 בתי עסק ברעננה ובכפר סבא, בהם גלידה "גולדה", איטליז, חנות אופניים, מכבסה וחנות חיות
נעמה כהן |
שוד בית קפה - אילוסטרציה

לבית משפט השלום בכפר סבא הוגש כתב אישום נגד תושב הרצליה, בן 41, שלחובתו 17 רישומים פלילים, שהצליח תוך 24 שעות, לפרוץ מ-7 בתי עסק ברעננה וכפר סבא, תוך שבירת ויטרינות או פירוק חלונות ונטילת כסף רב מהקופות.

במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להורות על הארכת מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו על רקע עברו הפלילי המכביד.

על פי כתב האישום, מסע הפריצות החל קצת אחרי חצות ביום ראשון שעבר, התפרץ לבית קפה לאחר שניפץ את שמשת בית העסק, באמצעות ידית של מטריה גרם נזק לוויטרינה, נכנס למקום, נטל כסף מזומן בסך של כ־700 שקלים. משם הוא הוא עבר למכבסה, בה הוא פירק את החלון, נכנס למקום ופתח את הקופה ויצא משם לאחר שלא מצא דבר.

עבר פלילי מכביד

כעבור זמן קצר, כך נטען בכתב האישום, עבר לחנות חיות שם הוא כבר ניפץ את הזכוכית בתחתית הדלת, נכנס למקום ונטל כסף מזומן בסך של כ- 200 שקלים ויצא מהמקום. אחרי מנוחה של חצי שעה, הוא עבר לפיצרייה, שם הוא משך את דלת הכניסה, נכנס למקום, נטל כסף מזומן בסך של כ-700 שקלים ואופניים חשמליים ועזב. כעבור שעתיים הוא הגיע לחנות גלידה ״גולדה״, פתח את דלת המקום בכח וגרם נזק למנעול וגנב כסף מזומן בסך של כ-1,000 שקלים ויצא מהמקום.

מסע הפריצות של הנאשם המשיך עוד.

לפי כתב האישום, מספר דקות לאחר שפרץ לחנות הגלידה הוא עבר לאיטליז סמוך, שם שבר את החלון במקום ונטל כסף מזומן בסך של כ־1,200 שקלים. מקרה הפריצה הבא היה למחרת סמוך לחצות, כאשר הוא התפרץ לחנות אופניים שם ניפץ את הזכוכית בתחתית הדלת באמצעות ברזל ונטל כסף מזומן בסך של כ-400 שקלים ויצא מהמקום, אז הוא גם נעצר.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים ציינה התובעת המשטרתית כי לחובת הנאשם 17 רישומים פליליים, מתוכם 14 הרשעות בעבירות רכוש אלימות וסמים. הרשעתו האחרונה היתה לפני כחצי שנה. בחקירתו הוא הודה במיוחס לו וזיהה עצמו בסרטונים.


עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות