נאשם בהטרדת עדי התביעה בתיקי האלפים: "ימח שמם"

לביהמ"ש השלום בת"א הוגש כתב אישום נגד מנחם רביב, 60 מטבריה, המייחס לו הטרדה ואיום על הדס קליין וניר חפץ, עדים מרכזיים במשפט המתנהל נגד רה"מ נתניהו
רונן לוי |
הדס קליין בבית המשפט, ספטמבר 2022. צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לבית משפט השלום בת"א הוגש כתב אישום נגד מנחם רביב, 60 מטבריה, בגין הטרדת עדת התביעה הדס קליין, אשר העידה ב"תיקי האלפים" בבית המשפט המחוזי בירושלים.

מכתב האישום עלה כי כחודש וחצי לאחר שקליין סיימה את עדותה בבית המשפט המחוזי במסגרת משפטו של ראש הממשלה, ח"כ בנימין נתניהו, פרסם רביב ציוצים בחשבון הטוויטר שלו, ובהם כתב: "ימח שמה של הבולשביקית מפא"ינקית הדס קליין הארורה, היא וכל חבר מרעיה שטפלו האשמות שווא על מר בנימין נתניהו", וזאת בליווי תמונתה של קליין ממהלך עדותה.

בהמשך צייץ "מעדות אחת אל משניה, מסתבר שרשעותה וחלאותה של הנאלחת הדס קליין וכל חבר מרעיה, גדלה בקצב שהולך ונעשה מהיר יותר וחייבים לעצור אותה שאם לא כן היא חלילה וחס, עלולה להתפשט ממש כפי התפשטותו האקספננציאלית של נגיף הקורונה הקטלני".

ציוצים אלה הגיעו לידיעתה של הדס קליין, אשר מסרה תלונה במשטרה, ובגינם מיוחסת לנאשם עבירה של הטרדת עדה. כתב אישום זה מתווסף לארבעה כתבי אישום אשר הוגשו לפני כחודשיים בעניינם של ארבעה נאשמים אחרים אשר הטרידו את העדה הדס קליין וכן את עד המדינה, ניר חפץ, בנוגע לעדותם במשפט המתנהל ב"תיקי האלפים".

מצטרף ל-4 נאשמים נוספים

בחודש נובמבר האחרון הוגשו כתבי האישום הראשונים בגין הטרדות עד במשפט נתניהו לבית משפט השלום בת"א. אז, הועמדו לדין ארבעה נאשמים בהטרדות של עד המדינה ניר חפץ ועדת התביעה הדס קליין, במשפט המתנהל נגד ח"כ בנימין נתניהו ואחרים. בין היתר פרסמו בנוגע לחפץ כי "לסמוך עליו זה כמו לסמוך על הנאצים שהשמידו מיליוני יהודים" והפיצו כי קליין חולה במחלה סופנית: "יא שטינקרית מושחתת מכשפה מרשעת שקרנית רמאית גזענית".

בכתבי האישום, מתוארים אירועים שונים של הטרדות עד המדינה חפץ ועדת התביעה קליין בנוגע לעדותם בבית המשפט. שני כתבי אישום הוגשו על הטרדתו של ניר חפץ. אחד מכתבי האישום הוגש נגד הרצל גולן, 69 מת"א.

כתב אישום נוסף הוגש נגד שמואל טל, 21. טל נאשם כי שלח הודעה אישית בפייסבוק לעד המדינה יום לאחר שהחל בעדותו בבית המשפט.

שני כתבי האישום הנוספים הוגשו בגין הטרדתה של הדס קליין. כתב אישום אחד הוגש נגד שלום אזרד, 73 מראש העין. על פי אישום זה, במהלך עדותה של קליין פרסם בחשבון הטוויטר שלו "ציוצים" כדוגמת: "יא שטינקרית מושחתת מכשפה מרשעת שקרנית רמאית גזענית, לשקר יש רגליים נבלה סרוחה הדס קליין יומך קרב סוכנת מרשעת של המשטרה את גמורה". לדברים אלו נוספו גם גידופים ונאצות כלפיה.

___________________________________________

עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות