נהג אוטובוס העיר לנער ורוסס בגז מדמיע

הקטין בן ה-16 עומד לדין על כי תקף בשבוע שעבר את הנהג במהלך נסיעה באור יהודה לאחר שזה העיר לו על אופן רכיבתו המסוכנת על הקורקינט החשמלי
רונן לוי |
הנער רוכב על הקורקינט שניות לפני התקיפה. צילום מסך מתוך תיעוד המשטרה

כתב אישום הוגש נגד נער בן 16 על כי תקף נהג אוטובוס בגז מדמיע באור יהודה, רק משום שהעיר לו על אופן נסיעתו בקורקינט. משטרת ישראל סיימה את חקירת הקטין, והיא צפויה לבקש את מעצרו עד תום ההליכים.

חוקרי תחנת מסובים פתחו בחקירה לפני כשבוע לאחר שנהג אוטובוס הותקף שהעיר לרוכב קורקינט על אופן נהיגתו בכביש 461 פינת יחזקאל קזז באור יהודה. מממצאי החקירה עלה כי רוכב הקורקינט נסע ללא קסדת מגן על דרך בינעירונית, מעולם לא הוציא כנדרש תיאוריה והיתר הכשרה כדין ואף הרכיב אדם נוסף בניגוד לתקנות בתעבורה.

בתוך כך, נהג האוטובוס עצר בסמיכות לרוכב הקורקינט והעיר לנאשם על אופן נהיגתו. בתגובה, הנאשם קילל את הנהג, ירד מהקורקינט, עלה לאוטובוס וריסס את הנהג בגז מדמיע ונמלט מהמקום. בחקירה מהירה של חוקרי תחנת מסובים, החשוד נעצר ביום ראשון והובא לחקירה בתחנה שבסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת.

עם סיומה של החקירה, הגישה אתמול יחידת התביעות של מחוז תל אביב, כתב אישום כנגד הקטין בגין תקיפת עובד ציבור, אי עמידה בתנאים לנהיגה בגלגינוע, הרכבת אנשים על גלגינוע, רכיבה על גלגינוע ללא קסדת מגן ושימוש בכביש ברכב ללא מנוע וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

עוד בחדשות: מלהק ריאליטי נאשם במעשים מגונים

לפי כתב האישום שהוגש נגדו, מלהק הריאליטי הצעיר עומר שפרינגר, הלך צעד אחד יותר מדי ודרש מבנות לשלוח לו תמונות עירום בתואנה כי הוא זקוק לכך לצורך ליהוקן להפקות טלוויזיוניות. בפרקליטות מייחסים לו בשל כך עבירות של מעשים מגונים, כשלשיטתם הוא הציג בפני 19 צעירות מצגי שווא שגרמו להן לשלוח לו תמונות וסרטונים חושפניים.

מכתב האישום עלה כי בתקופה הרלבנטית עבד שפרינגר כמלהק בתעשיית הבידור, דבר שאיפשר לו להציג מצגי שווא שונים. לאור האמור פנה שפרינגר ל-19 נשים שונות אשר איתן יש לו היכרות מוקדמת וטען בפניהן בכזב כי הוא מלהק ל-3 פרויקטים רווחיים מאוד: פרויקט של צילום למותג בגדי ים חדש, סדנת ציור עירום ולפרויקט של לצורך צילומן לתיק עבודות. במסגרת אותם מצגי שווא, טען שפרינגר בפני המתלוננות כי לצורך בחינת התאמתן המקצועית לפרויקטים המוצעים, הוא נדרש להעביר מספר תמונות שלהן בהלבשה תחתונה או בגד ים, וכן תמונות עירום מלא או חלקי.

כדי לחזק את מצגי השווא, כך מתואר בכתב האישום, טען בפניהן בין היתר כי הוא מוחק את התמונות מיד לאחר קבלתן והעברתן לגורמים האחראים וכי הוא בעצמו השתתף בפרויקט העירום והעיד על חוויה טובה "ומשוגעת" והוסיף ושלח תצלומים של ציורי עירום – תוך שטען בכזב כי אלו ציורים שלו מפרויקט העירום.

_______________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות