צעיר נאשם שתקף מינית קטינות דרך האינסטגרם

מחמד אדריס, 20 י-ם, נאשם כי יצר קשר עם בנות 12 דרך הישומון וקיים עימן שיחות בעלות תוכן מיני. הפרקליטות מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית משפט השלום בירושלים הוגש כתב אישום נגד מחמד אדריס, 20 תושב ירושלים, וזאת לאחר שביצע עבירות מין בשתי קטינות באמצעות אפליקציות שונות.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, הנאשם השתמש באפליקציות וואטסאפ ואינסטגרם על מנת ליצור קשרים עם קטינות ולקיים עמן שיחות אשר חלקן בעלות אופי מיני.

באחד המקרים הנאשם פנה למתלוננת כבת 12 באינסטגרם והחל לשלוח לה הודעות רבות, בין היתר, תמונות בעלות אופי מיני.

בעקבות כך המתלוננת חסמה את הנאשם מספר פעמים והוא המשיך לשלוח לה הודעות בעלות אופי מיני, לאיים עליה ולדרוש כי תשלח לו תמונות אינטימיות שלה.

המתלוננת חשבה כי לאחר שליחת תמונה אינטימית הנאשם יפסיק לשלוח לה הודעות ולכן שלחה לו תמונה וחסמה אותו.

לאחר שלא ענתה לו למספר הודעות, כתב לה הנאשם כי הוא פרסם את התמונה האינטימית שלה. בעקבות כך, המתלוננת מחקה את האינסטגרם.

בעקבות מעשיו של הנאשם המתלוננת סבלה מחרדה, כאבי ראש והתקשתה לישון בלילה.

כתב האישום ייחס לנאשם ביצוע עבירות של גרם מעשה מגונה בנסיבות אינוס, הטרדה מינית של קטין מתחת לגיל 15, מעשה מגונה בנסיבות אינוס, גרם מעשה מגונה בנסיבות אינוס, סחיטה באיומים והטרדה מינית של קטין מתחת לגיל 15.

עוד בחדשות: פרץ לבית כנסת ודרש ביטקוין בתמורה לרכוש הגנוב

לבית משפט השלום באשקלון הוגש כתב אישום נגד אוריה אזולאי, 22 מקריית גת, זאת לאחר שבשתי הזדמנויות שונות פרץ לבתי כנסת וגנב עשרות אלפי שקלים וציוד ולאחר מכן ביקש על מנת להחזיר את הציוד שיעבירו לו כספים בביטקוין.

מכתב האישום עלה כי במהלך דצמבר האחרון פרץ אזולאי לבית כנסת בקריית גת נכנס למשרד בית הכנסת ועקר ונטל את הכספת שהייתה מחוברת בתוך ארון והכילה כ- 7000 שקלים במזומן, שיקים, טלפון נייד ששייך לבית הכנסת ואליו מעבירים תרומות דרך ישומון הביט, וכן מחשב נייד של בית הכנסת.

בסמוך לאחר הפריצה נכנס אזולאי לחשבון הבנק של בית הכנסת, מהמחשב הנייד שנגנב, וניסה מספר פעמים למשוך כסף ללא הצלחה.

מספר ימים לאחר הפריצה שלח אזולאי בטלפון שגנב מבית הכנסת, הודעה למספר גורמים בית הכנסת, ודרש כי יעבירו לו 10 אלף שקלים בביטקוין, ובתמורה יחזיר להם את הציוד שנגב מבית הכנסת (מחשב, טלפון נייד ושיקים), יומיים לאחר הפנייה עצרה המשטרה את אזולאי בביתו.


עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות