הספר סירב לתקן את התספורת ותקף את הלקוחה

לביהמ"ש השלום בת"א הוגש כתב אישום נגד ספר מר"ג, בן 45, ולפיו הוא היכה את הלקוחה, משך בשערותיה, בעט בה ושבר את משקפיה
אייל חן |
אילוסטרציה envato

אישה שהגיע לספר ברמת גן, על מנת שיתקן לה את התספורת שעשתה אצלה מצאה את עצמה מותקפת על ידו, כך עולה מכתב אישום שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב, נגד הספר, בן 45. כתב האישום מייחס לנאשם היזק לרכוש במזיד ותקיפה הגורמת חבלה ממש.

על פי כתב האישום, הגיעה האישה למספרה ברמת גן כדי להסתפר. כעבור מספר ימים, חזרה למספרה, זאת על מנת שהספר יתקן את התספורת. משזה סרב לבקשתה של המתלוננת, החל וויכוח בין השניים, במהלכו תקף הספר את הלקוחה בכך שנתן לה סטירות, משך בשערותיה, בעט בה והפילה ארצה, תוך שדוחף אותה אל מחוץ למספרה. כתוצאה ממעשיו של בספר נשברו משקפיי הראיה של המתלוננת.

לאחר שהלקוחה, יצאה מהמקום, זה לא הספיק לספר, הוא לקח ספריי, התקרב אליה וריסס בפניה. הלקוחה כשפניה מרוססים, שבה למקום על מנת לקחת את הטלפון הנייד שלה שנפל בזמן שזה גרר אותה והספר שוב ריסס בפניה בשנית את אותו הספריי. "במעשיו, תקף הנאשם את המתלוננת שלא כדין וגרם לה לחבלות של ממש ברגלה ובאצבעותיה וכן הרס הנאשם במזיד ושלא כדין את משקפי הראיה של המתלוננת בכך שגרם לשבירתם", נכתב בכתב האישום.

איים בסכין בכביש – נידון לעבודות שירות

תושב השפלה, בן 36, שחסם נהגת, ויצא עם סכין מרכבו וניקר לה את הגלגל, זכה לענישה מקלה. בעוד שירות המבחן הציע להסתפק בענישה חינוכית בדמות 180 שעות לתועלת הציבור ואילו התביעה המשטרתית ביקשה חצי שנת מאסר הסתפקה השופטת זהר דיבון בחמישה חודשי עבודות שירות בלבד. בנוסף ישלם הנאשם קנס אלף שקלים וכן יפצה ב-1,500 שקלים את נהגת.

על פי עובדות כתב האישום, הנאשם והמתלוננת, נסעו כל אחד ברכבו בכביש 40 לכיוון צומת היישוב גבעת ברנר. במהלך הנסיעה, נצמד הנאשם עם רכבו לרכבה של המתלוננת עד אשר חסם את נתיב נסיעתה. בהמשך עצר הנאשם את רכבו כשהופיע אור אדום ברמזור, יצא מהרכב כשהוא אוחז בסכין ודקר את צמיג הגלגל השמאלי האחורי ברכבה של המתלוננת. בעקבות כך הורשע בהחזקת סכין והיזק לרכוש במזיד.

השופטת זהר דיבון, החליטה על עונש של חמישה חודשי עבודות שירות, קנס של 1,000 שקלים ופיצוי לנהגת בסך 1,500 שקלים. "מעשיו של הנאשם ראויים לענישה ממשית שיהא בה להעביר לנאשם ולאחרים מסר ברור לפיו מי שיכביד ידו על הזולת על רקע עניין פעוט של שימוש בדרך, עלול לשלם על כך בענישה ממשית ומוחשית. ואם מצאתי שלא למצות עם הנאשם את הדין, הרי זה משום ההודאה במעשיו והפגיעה הצפויה בו", כתבה השופטת דיבון בהחלטתה.

_______________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות