צפו: תקפו את המאבטח בבית המלון

על פי כתבי האישום שהוגשו נגד המעורבים, הם התבקשו על ידי עובד מלון אורכידאה בת"א שלא להשליך חפצים ובתגובה היכו אותו בשרשרת ברזל
רונן לוי |
חשד שהמאבטח מחבל והיכה בו במוט ברזל
אילוסטרציה evanto

שלושה כתבי אישום הוגשו לבית משפט השלום בתל אביב, נגד שלושה צעירים, בני 19 ו-21, תושבי חדרה ופרדס חנה כרכור – בגין תקיפה בנסיבות מחמירות ופציעתו של קצין בית המלון אורכידאה בתל אביב.

הקטטה שפרצה במלון אורכידאה החלה כאשר שלושה צעירים, אורחי המלון השליכו חפצים מחדרם בקומה השמינית. צוות המלון הזעיק את המשטרה. לאחר שהתבקשו לעזוב והבינו כי המשטרה בדרך למקום, החלו הנאשמים להתעמת ולאיים על שניים מעובדי המלון. בהמשך תקפו הנאשמים בצוותא את קצין הביטחון אשר התערב בנעשה, שברו על ראשו כוס זכוכית והיכו אותו באמצעות שרשרת ברזל, בעיטות ואגרופים. כתוצאה מתקיפה זו נזקק המתלונן לטיפול בבית החולים.

המשטרה עצרה את הנאשמים ובית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרם. בדיון אמר נציג המשטרה, רנ"ג יוני הירשהורן כי עובד שראה דברים נזרקים יצא החוצה לראות ואז עלו לחדרם של השלושה. הסנגור טען כי ניתן לשחררם מאחר ומדובר בעבירה אזוטרית שלא מקימה עילת מעצר ומי שהתחיל הם אנשי הצוות.

כעת, עם סיומה של החקירה, הגישה יחידת התביעות במחוז ת"א כתב אישום נגד שלושתם בסעיפים של תקיפה ופציעה בנסיבות מחמירות.

עוד בחדשות: שוד בדרך לצ'יינג'

שני מקרי שוד של עשרות אלפי שקלים אירעו בתל אביב וברמת גן, בימים האחרונים הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד שלושת הצעירים, שביצעו את מעשי שוד כשהם מגיעים רכובים על קורקינט לזירה.

הקורבנות שרצו להמיר את כספם, תיאמו עם גורמים שנראו על פניו תמימים, באמצעות אפליקציית מסרים בחודש ספטמבר. על פי כתב האישום, שניים מהנאשמים הגיעו לרחוב שלושת החיצים בדרום תל אביב, כאשר הם רכובים על קורקינט חשמלי ומצוידים בגז פלפל. השניים תפסו בתיק תוך שהקורבן אוחז בו, הפילו את הקורבן, גררו ובעטו בו ואף ריססו את פניו בגז פלפל עד שהצליחו לחטוף את התיק שהכיל כ-23 אלף שקלים במזומן ועוד כ-200 דולרים, ונמלטו מהמקום.

עוד באותו היום, הגיעו שלושת הנאשמים לרחוב נגבה ברמת גן, כאשר שוב הם מצוידים בגז פלפל. הם ביקשו מהקורבן להיכנס לבניין סמוך על מנת לבצע את העברת הכסף. בתוך כך, הצעירים ביקשו מהקורבן את הכסף על מנת לספור אותו ובאותו הזמן אחד מהם ריסס את הקורבן בגז פלפל והחשודים נמלטו מהמקום עם כ-3,500 יורו וכ-3,500 דולרים.

השניים תפסו בתיק תוך שהקורבן אוחז בו, הפילו את הקורבן, גררו ובעטו בו ואף ריססו את פניו בגז פלפל עד שהצליחו לחטוף את התיק שהכיל כ-23 אלף שקלים במזומן ועוד כ-200 דולרים, ונמלטו מהמקום.

שניים מהחשודים, צעירים בני 18 ו-19 מתל אביב וחולון, נעצרו לפני כשבועיים וחצי והחשוד הנוסף, בן 19 מתל אביב, נעצר לפני כשבוע ומאז מעצרם הוארך מעת לעת. עם סיומה של החקירה הגישה הפרקליטות כתב אישום בגין שוד בנסיבות מחמירות וסיוע לשוד בנסיבות מחמירות וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

____________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות