חשד: נהג מערבל בטון נתפס נוהג תחת השפעת סמים

ביהמ"ש האריך את מעצר הנהג לשם הגשת כתב אישום, לאחר שהתברר כי גם אינו מורשה לנהוג ברכב כבד. השופטת: "נשקפת ממנו מסוכנות גבוהה"
דניאל בן חמו |
תיעוד: פסול נהיגה יצא מתחת המשטרה ועלה על הרכב
נהג אוטובוס, ארכיון

בשל אתרי הבניה הרבים באזור גוש דן, מערבלי בטון, הפכו לחלק מהנוף הקבוע על הכבישים ולא פעם הם מעורבים בתאונות קשות. מתברר גם שכל אחד יכול לנהוג על הכלים הללו, כאשר המשטרה עצרה נהג מערבל בטון, שיצא מאתר בניה ובבדיקה עלה כי הוא נוהג תחת השפעת סמים, בשלילת רישיון ובהיותו בלתי מורשה לנהוג ברכב הכבד.

בית המשפט האריך את מעצרו ביומיים לשם הגשת כתב אישום נגדו.

"אין צורך להכביר במילים על המסוכנות גבוהה הנשקפת מחשוד כזה בעת שהוא נוהג ברכב כבד מבלי שעבר הכשרה מתאימה ותחת השפעת סמים מסוכנים. אציין כי החשוד קשר עצמו לחשדות המיוחסות לו וכן כי לחובתו מאסר מותנה שהינו בר הפעלה וכן עבר תעבורתי מכביד לרבות עבירה קודמת של נהיגה בזמן פסילה", כתבה השופטת שרית קריספין בהחלטתה.

השבוע, בשעות אחר הצהריים עצרה המשטרה נהג משאית בטון, בן 32 כשהוא נוהג ברכב הכבד לאחר שיצא מאתר בניה.

מבדיקה עלה שהוא מפר מעצר בית מלא שהושת עליו וכן הוא פסול לנהיגה בשל הליך משפטי ובכל מקרה הוא בלתי מורשה לנהיגה במשאית בה נהג.

במהלך מעצרו הבחינו השוטרים בכלי לעישון סמים המונח בתוך תא הנהג ועל פי בדיקת שתן שנטלה ממנו, על פי אינדיקציה ראשונית יש בה חומר החשוד כסם.

נהיגה תחת פסילה

הנהג הועבר לחקירה שם לטענת המשטרה הוא קשר עצמו לעברות המיוחסות לו ואתמול הובא לבית משפט השלום בתל אביב, שם ביקש נציג המשטרה להאריך את מעצרו לצורך השלמת חקירה וציין שמדובר באדם שלא ניתן לתת בו אמון.

הסנגור טען מנגד כי ניתן לשחררו למעצר בית מלא.

השופטת קריספין לא קיבלה את עמדת הסנגור והורתה על הארכת מעצר הנהג ביומיים, אז יוגש נגדו כתב אישום.

"אין צורך להכביר במילים על המסוכנות גבוהה הנשקפת מחשוד כזה בעת שהוא נוהג ברכב כבד מבלי שעבר הכשרה מתאימה ותחת השפעת סמים מסוכנים. אציין כי החשוד קשר עצמו לחשדות המיוחסות לו וכן כי לחובתו מאסר מותנה שהינו בר הפעלה וכן עבר תעבורתי מכביד לרבות עבירה קודמת של נהיגה בזמן פסילה", כתבה השופטת קריספין בהחלטתה.


לצפייה ודירוג כבוד השופטת שרית קריספין


עו"ד נתנאל מויאל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות