הגנבים מגוש דן: המשטרה עצרה חשודים בעשרות מקרי פריצה

שני תושבי ר"ג, כבני 30 המוכרים למשטרה, נעצרו אתמול (יום ד') בזמן שפרצו לדירה ברחוב חיבת ציון בעיר. החשד: בשבועות האחרונים פרצו ליותר מ-20 דירות באזור
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

ליאור בושרי וליאור מיארה, שניהם תושבי רמת גן בשנות ה-30 לחייהם המוכרים היטב למשטרה, נעצרו אתמול (יום ד') "על חם", בעת שפרצו לדירה ברחוב חיבת ציון ברמת גן. במשטרה מעריכים כי בשבועות האחרונים הם התפרצו ל-20 דירות בכל רחבי גוש דן בשעות היום כאשר בחלקם הדיירים שהו בבית. בית המשפט האריך את מעצרם של השניים בשישה ימים וציין כי קיים חשד סביר כי ביצעו את המיוחס להם וככל שמדובר באירוע הפריצה שבמהלכו נתפסו, מדובר ב"חשד בעוצמה גבוהה".

מזה תקופה למשטרה יש מידע מודיעיני על שני החשודים, ליאור בושרי וליאור מיארה שהם עומדים מאחורי התפרצויות רבות שבוצעו בשבועות האחרונים, למרות זאת רק אתמול הצליחו לעלות על עקבותיהם של השניים בקרבת כתובת סמוך להתפרצות, שעל פי החשד והממצאים ביצעו ברחוב חיבת ציון ברמת גן בצהרי היום. לאחר מעצרם ביצעה המשטרה חיפוש ברכב בושם שנתפס באוטו, סכום כסף של 500 שקלים ושטר ישן של 100 שקלים שנתפס ברכב וכן טבעות זהב שנגנבו בדירה שנפרצה. השוטרים ביצעו עוד פעולות חקירה שחיזקו את החשד נגד השניים. בנוסף, הם חשודים במספר רב ונוסף באירועי התפרצות וגניבה במהלך השבועות האחרונים.

חשד סביר

אתמול (יום ד') הובאו השניים להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. במהלך הדיון טען נציג המשטרה כי העבירות שהם מבצעים הן במהלך היום, עת אנשים נמצאים בדירות, לפחות באחד המקרים, לפני שבוע, הקורבן היתה בדירה והיא התקשרה למשטרה. הסניגורים של השניים טענו שהמשטרה הגיעה לבית המשפט עם בקשה מנופחת לוקחים את כל מה שהיה בגוש דן בשבועיים-שלוש האחרונים ומנסים לתפור חליפה של עבירות התפרצויות לחשודים וביקשו את שחרורם.

השופטת כריסטינה חילו שהאריכה את מעצר השניים בשישה ימים נוספים ציינה בהחלטתה כי החשד הסביר בנוגע לאירוע האחרון בגינו נעצרו החשודים בכף, הוא בעוצמה גבוהה והחשד בנוגע לאירועים אחרים נמצא בעוצמה נמוכה יותר, והוא חשד בסיסי שעל היחידה החוקרת לפעול לעיבויו.

________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת כריסטינה חילו

________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות