מה קרה בתום ערב גיבוש יחידתי של משטרת נצרת?

כתב האישום שהוגש נגד קצין המשטרה אבישי טורג'מן מתאר כיצד ביצע מעשים מגונים בפקודה שלו בסופו של הערב שהתקיים בחודש יולי בתחנה: "נשמור את זה לעצמנו"
דנה לווינסקי |
עו"ד יוני ג'ורנו
שוטר, ארכיון.

לבית משפט השלום בנצרת הוגש כתב אישום נגד קצין המשטרה אבישי טורג'מן, המייחס לו ביצוע עבירות מין בשוטרת שהייתה פקודה שלו, בתום גיבוש יחידתי. על פי האישום הוא עצר את רכבו ביער וביצע בה מעשים מגונים. לאחר מכן, לפי האישום, ביקש ממנו ל"שמור את זה לעצמנו". "אני אשמור עליך תסמכי עליי", אמר לה, "את לא מקליטה אותי נכון? טוב, סומך עלייך שלא להרוס לעצמנו את החיים".

על פי כתב האישום, הנאשם שרת כקצין חקירות בתחנת משטרת נצרת והמתלוננת שרתה תחת פיקודו הישיר. בחודש יולי האחרון, לאחר יום גיבוש יחידתי הסיע הנאשם את המתלוננת לכיוון ביתה, במהלך הנסיעה ברכב, בין היתר, תוך שהוא מנצל את היותו מפקדה של המתלוננת, הניח הנאשם את ידו על הירך הפנימית של המתלוננת – שישבה במושב הנוסע שלצדו – סמוך למפשעה, וליטף אותה, וזאת בלא הסכמתה.

בתגובה, שאלה המתלוננת את הנאשם לפשר מעשיו תוך שהיא מסיטה את ידו ממפשעתה. אז נטל הנאשם את ידה של המתלוננת ובניגוד לרצונה, ניסה להניחה על איבר מינו, מעל לבגדיו. בתגובה, הסיטה המתלוננת את ידה ומנעה מהנאשם להשלים את מעשיו, שמצדו שאל את המתלוננת "לא כיף לך?". המתלוננת השיבה לנאשם כי הוא מפקדה וכי הוא נשוי, והנאשם השיב כי הם לא עושים דבר חריג, כלשונו. בד בבד, החל הנאשם לנשק את המתלוננת על פיה, שלא בהסכמתה. בתגובה הרחיקה המתלוננת את ראשה וגופה לאחור.

"את לא מקליטה אותי, נכון?"

עוד במהלך הנסיעה, כך מתואר בכתב האישום, סטה הנאשם ליער סמוך, ועצר את הרכב. הנאשם שב ונישק את המתלוננת על שפתיה, בניגוד לרצונה. המתלוננת שוב הרחיקה עצמה מהנאשם והתקשרה לאמה. אז, ביקשה המתלוננת מהנאשם שימשיך בנסיעה, וכך עשה. הקצין לא ויתר ובהמשך הנסיעה, שוב הניח הנאשם את ידו על הירך הפנימית של המתלוננת, סמוך למפשעה, גם הפעם בניגוד לרצונה. בתגובה אמרה המתלוננת לנאשם, פעם נוספת, כי הוא מפקדה וכי הוא נשוי. בתגובה, הסיט הנאשם את ראשו לעבר המתלוננת ושוב נשק לה על שפתיה, בניגוד לרצונה. בשלב זה, ניסתה המתלוננת להסיח את דעתו של הנאשם ושיתפה אותו בכך שהיא מעוניינת להתגייס לשירות קבע במשטרה. הנאשם השיב לה שתזכיר לו זאת למחרת, כדי שישלח מייל בעניין, לגורם האמון על הנושא.

עם הגעתם לכיכר הסמוכה לתחנת הרכבת בנהריה, עצר הנאשם את הרכב. טרם הירידה מהרכב, בעודה המתלוננת מתקרבת כדי לחבק את הנאשם, נשק הנאשם שוב על שפתיה, גם הפעם שלא בהסכמתה, ואף ביקש שתעדכן אותו במסרון כי הגיעה לביתה.

כחודש לאחר מכן במהלך שיחה בין המתלוננת לנאשם הביעה המתלוננת את חששה ממעשיו של הנאשם ומשמועות שיופצו ביחידה. בתגובה אמר לה הנאשם, בין היתר: "נשמור את זה לעצמנו.. אני אשמור עליך תסמכי עליי… את לא מקליטה אותי נכון?.. טוב .. סומך עלייך שלא להרוס לעצמנו את החיים". בנוסף, בסיום חקירתו במחלקה לחקירות שוטרים יצר הנאשם קשר עם מעורבים בתיק למרות שנאסר עליו.

________________________________________________

עו"ד יניב זוסמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות