מה אמר השוטר שנתפס מבצע עבירת תנועה?

כתב האישום שהוגש נגד קצין מג"ב, רז גדיר, מתאר כיצד תקף שוטר לאחר שנתפס נוהג כשילדיו על ברכיו והם אינם חגורים: "אתם עבריינים, אתם זבל"
דניאל בן חמו |
שוטר מג"ב, צילום: פלאש 90

לבית משפט השלום בחיפה הוגש כתב אישום נגד קצין מג"ב רז גדיר, לאחר שנתפס מבצע עבירת תנועה ואף תקף את השוטר שביקש ממנו להזדהות בפניו. כתב האישום שהוגש נגד הקצין מתאר כיצד נהג במכוניתו כשילדיו לא חגורים, ואחד מהם על ברכיו, וכיצד תקף את השוטר שעיכב אותו: "אתם עבריינים, אתם זבל".

על פי כתב האישום, הנאשם נסע עם בני משפחתו בכביש עפר סמוך לביר אל מכסור כאשר ילדיו יושבים על ברכיו ועל ברכיה של אשתו וארבעתם אינם חגורים בחגורות בטיחות. ניידת משטרה סמויה שחלפה במקום עצרה בסמוך לרכבו של הנאשם, נהג ניידת המשטרה דרש מהנאשם להזדהות בפניו והנאשם סרב. בשל כך עוכב הנאשם לתחנת המשטרה לצורך הזדהות, אז דחף הנאשם את אחד השוטרים מספר פעמים, נעצר ובמהלך המעצר צעק לעבר השוטרים "אתם עבריינים, אתם זבל, חכו מה יהיה לכם, אתם לא יודעים מי אני".

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של תקיפת שוטר בשעת מילוי תפקידו, הפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו, נהיגה בקלות ראש, הפרת חובת חגירת ילדים ברכב והפרת חובת חגירה של חגורת בטיחות.

עוד בחדשות: בן 60 נאשם בביצוע עבירות מין בבתו החורגת

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום חמור נגד גבר כבן 60 מאזור המרכז המייחס לו עבירות מין קשות בבתו החורגת. על פי כתב האישום, במשך שנים ביצע הנאשם מעשי אינוס בבתה הקטינה של אשתו, מאז הייתה בת 13 ועד הגיעה לגיל 18, תוך שהוא מפעיל עליה מניפולציות רגשיות. במקביל להגשת כתב האישום, מבקשת הפרקליטות להותיר את הנאשם במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. "פעל באופן חסר רחמים ומעורר שאט נפש", כתבו נציגי הפרקליטות לבית המשפט, "וניצל את הילדה במקום שאמור להיות הכי בטוח עבורה – ביתה וחדרה שלה".

מכתב האישום עלה כי בתקופה הרלוונטית לכתב האישום הנאשם היה נשוי לאם הקטינה. בתוך כך, מאז הייתה הקטינה כבת 13, ביצע בה מעשי אינוס ומעשי סדום מספר פעמים בשבוע ולעתים אף באופן יומיומי במשך כחמש שנים. כמו כן, בהזדמנויות רבות גרם לה לבצע בו מין אוראלי. הנאשם החל בביצוע המעשים המיניים באופן הדרגתי, ועל מנת שיוכל לשלוט בקטינה ולהשיג את מבוקשו גרם לה לתלות בו והפעיל עליה מניפולציות רגשיות שונות.

___________________________________________

עו"ד נתנאל מויאל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות