תושב רמת שמש נאשם: חשד בעובר אורח וירה בו

על פי כתב האישום שהוגש למחוזי בי-ם, הנאשם חשד באדם שהמתין בתחנת אוטובוס ליד חיילת, החל להתווכח עימו ובהמשך ירה בו 3 כדורים וגרם לפציעתו הקשה
רונן לוי |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד ראובן שיין, 32 מרמת בית שמש, וזאת לאחר שירה לעבר אדם שעורר את חשדו ופצע אותו לפני כחודש. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירה של חבלה בכוונה מחמירה. במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, בזמן שהנאשם המתין לטרמפ בתחנת אוטובוס בצומת כוכב יעקב על מנת להגיע לביתו, נפגע העבירה הגיע למקום ועורר את חשדו בגלל לבושו ומראהו. לאחר שהנאשם סבר כי החיילת בעמדה הסמוכה לא תוכל להתמודד עם האירוע הוא ניגש לנפגע העבירה ושאל אותו לאן פניו מועדות, אז החל נפגע העבירה לצעוק לעברו כי אין זה עניינו לאן הוא נוסע, תוך שהוא צועד לכיוון הנאשם ומנופף בידיו.

בתגובה, שלף הנאשם אקדח, בו החזיק ברישיון, וירה לעבר מרכז גופו של נפגע העבירה 3 יריות ממרחק של כ-5 מטרים. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו לנפגע העבירה פצעים חמורים בגופו, הוא פונה לבית החולים, טופל במספר ניתוחים וכיום מאושפז בבית החולים.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על הארכת תנאי השחרור שנקבעו בעניינו, בין היתר מעצר בית מלא, וזאת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בפלילים: בן 21 מטובא זנגריה נאשם בסחר בנשק

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש כתב אישום נגד תאמר הייב, 21 מטובא זנגריה, בגין עבירות בנשק. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.

לפי כתב האישום מיוחסים לנאשם מספר אישומים בעבירות נשק רבות ביניהן עבירות של סחר בנשק, עסקאות אחרות בנשק, החזקת נשק, וזאת לאורך מספר חודשים. עוד מיוחסות לנאשם עבירות של קשירת קשר לפשע הנוגעות לנשק וכן עבירה של החזקת נכס החשוד כגנוב.

מעובדות כתב האישום עולה בין היתר כי הנאשם הצטייד ברובה מסוג 16M אותו הטמין באדמה במטע הזיתים הסמוך למתחם מגוריו. הנאשם גם הצטייד בחמש מחסניות בכדורים וברימון הלם ואף החזיק ברחפן משטרתי שנגנב במסגרת התפרצות למשרדי המשטרה בעיר צפת. בנוסף , פנה הנאשם לאחרים אשר ברשותם נשק והציע להם כי יאתר עבורם קונים לנשק תמורת דמי תיווך עבורו וגם הציע לאחרים לרכוש את הנשק.

במהלך החודשים אוקטובר – נובמבר 2022 התקשר הנאשם עם חברו אשר שירת אותה העת כחייל בצה"ל, לצורך השגת ורכישת תחמושת. הנאשם ביקש לרכוש תחמושת, בין היתר על רקע סכסוכים בכפר מגוריו וכמקור לקבלת רווח כספי. הנאשם קיבל ורכש מחברו החייל תחמושת בחמש הזדמנויות כאשר קנה אלפי כדורי 5.56 מ״מ ומכר אותם בעשרות אלפי שקלים.

_____________________________________________

עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות