נאשם בדריסת מאבטחים מחוץ למועדון: "חשבנו שזה פיגוע דריסה"

תושב מודיעין נאשם כי בעקבות קטטה מחוץ לאומן 17 בת"א, הוא נכנס לרכבו, האיץ את מהירותו ופגע בשני מאבטחים שעמדו מחוץ למקום. עדי ראייה סברו כי הוא במחבל
רונן לוי |
אילוסטרציה Envato

קטטות במועדונים הפכו לדבר שבשגרה, אבל לפעמים האלימות חוצה גבולות. לפי כתב אישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב, צעיר בן 21 ממודיעין, דרס שני מאבטחים, אחד אחרי השני, לאחר קטטה במועדון האומן 17 בתל אביב, כאשר האיץ לעברם עם רכבו, עדי ראיה סיפרו כי חשבו שמדובר בפיגוע דריסה.

על פי כתב האישום, המקרה אירע לפני מספר שבועות, יצא הנאשם ממועדון "האומן 17" בדרום תל אביב וביחד עם אדם נוסף נכנסו אל רכבו של הנאשם, דקות ספורות לאחר יציאתו של הנאשם מהמועדון, התרחשה במקום קטטה בין קבוצת מבלים לבין מאבטחים, במהלכה נדקר אחד המאבטחים. משתתפי הקטטה לרוץ אל עבר דרך סלמה והמאבטחים בעקבותיהם. עת הגיעו משתתפי הקטטה לצומת הרחובות סלמה ואברבנאל, הבחינו בהם הנאשם והאחר ויצאו מן הרכב.

כעבור מספר שניות, חזרו הנאשם והאחר אל הרכב והנאשם החל בנהיגה על דרך סלמה. עם תחילת הנסיעה, האיץ הנאשם את רכבו אל עבר קבוצת המאבטחים שצעדה על הכביש. בתגובה, ברח המאבטח הצידה, על מנת להימלט מהרכב, ובמקביל זרק אל עבר רכבו של הנאשם מחסום מברזל. המחסום פגע ברכב וניפץ את השמשה הקדמית. מיד לאחר מכן, עצר הנאשם בצד הדרך והעלה אל רכבו שלושה ממשתתפי הקטטה. הנאשם המשיך בנסיעתו, חרף הפגיעה בשמשה, וביצע פניית פרסה בצומת הרחובות סלמה ושלבים, סמוך לתחנת הדלק שבמקום. לאחר מכך האיץ הנאשם את הרכב והחל בנהיגה מהירה אל עבר המאבטח שעמד על הכביש ופגע בו חזיתית באמצעות רכבו, המאבטח הועף באוויר והוטל על הכביש.

הנאשם בחקירתו: "הוא קפץ לי על הרכב"

הנאשם המשיך בנסיעתו, תוך שהוא מותיר את המאבטח מאחור שרוע על הכביש ואז ביצע פניית פרסה נוספת, כעבור כמה מטרים, עצר את רכבו למשך שניות ספורות ואז האיץ את הרכב אל עבר מאבטח נוסף שצעד על הכביש באותה העת ופגע בו באמצעות רכבו וזה הועף באוויר והוטל על הכביש. הנאשם לא עצר את הרכב על מנת לסייע למאבטח ונמלט מהמקום, תוך שהוא מותירו מאחור שרוע על הכביש.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין, כי עדי הראיה, שתיארו את מהלך האירוע ואת דריסת המאבטחים על ידי המשיב, תיארו נסיעה מהירה של הרכב וציינו כי הדריסה הייתה נראית מכוונת וחלקם אף מסרו כי סברו בתחילה כי מדובר בפיגוע. הנאשם עצמו הודה כי הוא זה שנהג ברכב בזמן האירוע, אך טען כי הותקף על ידי ההמון, שמשת רכבו התנפצה וזכוכיות נכנסו לעיניו.

עוד טען, כי אחד המאבטחים שדרס "קפץ לו על הרכב" בכוונה, כי לא רצה לפגוע בו ולא ראה שפגע באף אחד. הוא לא סיפק הסבר הגיוני לאופן נסיעתו, לפניות הפרסה שביצע וכן לעובדה שלא נמלט מיד מהמקום, ולטענת הפרקליטות, עובדות אשר לא מתיישבות עם טענתו כי לא ראה דבר בעת הנהיגה.

_________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות