משפיענית הרשת אוימה והוטרדה – "מי את? את דומה לקוקסינלית"

כתב אישום הוגש נגד צעיר בן 27 מאשדוד, לפיו נהג להטריד את המשפיענית בטלפון ובהודעות קוליות. הוא נאשם בעבירות איומים, הטרדות, הפרת צווים ופגיעה בפרטיות
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

משפיענית רשת מוכרת, נפלה בחודשים האחרונים קורבן להטרדות חוזרות ונשנות מצד תושב אשדוד, בן 27. הצעיר נהג להטריד אותה בשיחות טלפון רבות וכן בהודעות כתובות והודעות קוליות באמצעות ווטסאפ כך עולה מכתב אישום שהוגש בעניינו לבית המשפט השלום בתל אביב. גם לאחר שזו הוציאה צו להטרדה מאיימת הוא המשיך והתקשר אליה עשרות פעמים ואף שלח לה מסרונים בכל שעות היממה.

ההטרדות החלו בחודש יולי השנה. על פי כתב האישום המשפיענית חסמה את הנאשם ברשת החברתית ובתגובה הצעיר שלח לה מסרון, בו כתב: "את יכולת להמשיך לחסום אותי, זה לא מעניין אותי בכלל, אין לי אגו את אישה יפה וילדת טובה מבית טוב ואני מעוניין להכיר אותך. חשוב לי שתדעי שאני מאד מחבב אותך ואין לי אינסטגרם ואני אוהב רק לראות את הסטורי שלך שאמרתי לך לפני חודש שאת 'קוקסינל', אני מאוד מתבייש ומצטער ומתנצל", כך כתב לה בהודעה והוסיף: "אני ילד טוב ואני לא מצליח להבין למה את מפחדת מממני רציתי לשלוח לך השבוע מתנה מלואי ויטון לבית שלך אבל פחדתי שאת תכנסי ללחץ ותחשבי שאני איזה מטריד ובגלל זח לא שלחתי לך".

בחודש שלאחר כאשר הגיעה המתלוננת לחנות פקטורי 54 בקניון רמת אביב והעלתה סטורי לאינסטגרם בו סיפרה שנמצאת במקום, הגיע הצעיר למקום וחיפש אותה ולאחר שהבין כי הלכה מהמקום, שלח לח הודעות קוליות בוואטסאפ, בהם קילל וגידף והזכיר ידוענים נוספים שהיו במקום ואמר בין השאר: "…לא להזכיר את השם שלי לא לדבר עלי לא שום דבר, יא שרמוטה יא קאחבה, את שווה זיון לא מעבר לזה". כעבור מספר ימים הגיעה למסעדת הקנטינה בתל אביב ופרסמה סטורי באינסטגרם מהמקום ולאחר כשעה, הגיע הצעיר למקום, ניגש אל השולחן בו ישבה ביחד עם מכר שלה ואמר לו: "אני רוצה להגיד לך שאתה יושב ליד הילדה הכי יפה בארץ", בעקבות זאת, הזעיקה משטרה ובתגובה לכך, קילל אותה הנאשם "מי את, את דומה לקוקסינלית".

"את ממש מכוערת"

לאחר שהצעיר נעצר, הוא נחקר, שוחרר בערבות ובתנאים ובין היתר איסור יצירת קשר בכל דרך שהיא או להיפגש עימה למשך חודש ימים, אך כעבור שבועיים שלח לה הודעה: "תקשיבי טוב יא חתיכת שרמוטה, אני לא ראיתי אותך בכיוון של זוגיות או משהו, את אישה ממש מכוערת, אני אומר לך את האמת בפנים, אני רק רציתי, ניסיתי להביא אותך אליי לבית… אמרתי לך כבר ממזמן. יש לך תחת גדול של טריפוליטאית…", כתב בהודעה.

כך המשיך הצעיר והטריד את הידוענית עוד ועוד ולפני כחודש וחצי היא התלוננה נגדו שוב במשטרה והוא נעצר ונחקר שוב ובעודו עצור בתא ההמתנה בתחנה, בטענה כי מבקש לשוחח עם אחותו ולעדכנה בדבר מעצרו, התקשר אל הידוענית למספר הטלפון שלה, ואמר: "למה השקרים האלו, למה השקרים, בואי לעימות", עד אשר הבחין בדבר השוטר בתחנה וניתק את השיחה. באותו יום הוא הובא להארכת מעצר, אולם הוא שוחרר בערבות בתנאי הרחקה, אולם זה לא עזר הרבה והוא המשיך להטריד את הידוענית בעשרות שיחות והודעות וכאשר פרסמה סטורי שהיא יושבת שוב בקנטינה הוא צלצל לחברתה ואמר לה "תגידי לשרמוטה שאני בדרך לקנטינה ביי".

לפני שבועיים הוא המשיך בהטרדות ושלח לה הודעת איום בכותבו "הבנתי שאת רוצה רק בלאגן יא בת זונה יא שרמוטה תתחילי להסתובב עם מאבטחים וגם א.נ. ואף אחד לא יכול לעזור לך גם לא החברים של אבא שלך". שוטרים באשדוד שחיפשו את הצעיר, על מנת לבצע צו מעצר כנגדו, פגשו אותו והוא ברח מהמקום והתחבא בקומה העליונה בבניין מגורים וכאשר אחד מהם איתר אותו והודיע לו על מעצרו, הוא קפץ מעל מעקה חדר המדרגות לכיוון מטה והחל בריצה לעבר היציאה מן הבניין, תוך שנתקל בשוטר והפילו על הרצפה, עד אשר הצליחו השוטרים לעצור אותו ולאזוק אותו, בעודו בועט ברגליו לכל עבר. בימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום חמור בגין איומים, הטרדות, הפרת צווים, פגיעה בפרטיות ועוד.

_________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות