סחיטה באיומים באור יהודה: בן 34 נאשם בירי על אביו של בעל עסק

משה בן משה מתל אביב, נאשם כי במסגרת ניסיונות הסחיטה הגיע אל בית העסק ביחד עם מאבטחים וכלי נשק, שלף אקדח וירה אל עבר האב שנפצע ברגליו
אייל חן |
אני אמשיך לצעוק שקט. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד משה בן משה, בן 34 מתל אביב, זאת לאחר שסחט באיומים וירה באביו של בעל עסקים באור יהודה. לבן משה יוחסו עבירות של סחיטה בכוח; תקיפה בחבורה כדי לבצע פשע וחבלה ופציעה בנסיבות מחמירות. במקביל לכתב האישום מבקשת המדינה להותיר את הנאשם במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו בשל מסוכנותו. "קיים יסוד סביר לחשש שהמשיב יסכן את בטחון המתלונן ובנו ואת בטחון הציבור. חשש זה, בעניינו של המשיב, מתעצם שבעתיים נוכח נוהגו של המשיב (כפי שהוא מעיד על עצמו), להקיף עצמו כדבר שבשגרה בגברתנים חמושים עושי דברו ולהשליט אימה בכל אשר יפנה", לשון בקשת המעצר.

מכתב האישום, עלה כי בתחילת אוקטובר השנה, יזם בן משה מפגש עם נ.י שהנו בעל עסקים באור יהודה. במועד שנקבע הגיעו, למקום המפגש, בן משה עם דוד שדה קראסנופולסקי וספר נסרייב, אשר נשאו אקדחים ושימשו כנהגיו ושומריו. כשנ.י לא הופיע, נסעה החבורה לעסק שבבעלות נ.י והמנוהל על ידי אביו (המתלונן), שם סחטה החבורה בכוח את המתלונן, כדי להניעו לעזוב את העסק, תוך שהם תוקפים במכות אותו ואת חתנו שעבד עמו בעסק.

"סכנה לציבור"

כשניסה המתלונן לברוח מפני החבורה, משכוהו החבורה בבגדיו, המשיכו להכותו והטיחוהו ארצה. בתגובה לתקיפתו שלף המתלונן מכליו סכין והתרומם. אז, שלפו קראסנופולסקי ונסרייב את האקדחים שברשותם ונסרייב ירה לכיוון הדלפק והמשיך וירה 2 קליעים נוספים ברגלי המתלונן. לאחר הירי, המשיכה החבורה ותקפה את חתנו של מהתלונן. לאחר האירוע, ברחה החבורה מן המקום, כשהם מותירים את המתלונן פצוע וחבול בשתי רגליו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים, שהוגשה במקביל לכתב האישום, צוין כי: "קיים יסוד סביר לחשש שהמשיב יסכן את בטחון המתלונן ובנו ואת בטחון הציבור. חשש זה, בעניינו של המשיב, מתעצם שבעתיים נוכח נוהגו של המשיב (כפי שהוא מעיד על עצמו), להקיף עצמו כדבר שבשגרה בגברתנים חמושים עושי דברו ולהשליט אימה בכל אשר יפנה".

כנגד קראסנופולסקי ונסרייב הוגש כתב אישום כבר במהלך אוקטובר ואילו בן משה אשר נמלט בסמוך לאירוע, נתפס לאחר כחודשיים בבית מלון בשרון, בחדר שהוזמן תחת שם אחר.

________________________________________

עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות