חשוד במעורבות ברצח בני שלמה נאשם בדקירת נהג בגלל הערה

לאחר ששוחרר ממעצר על רקע החשד במעורבותו ברצח היעד המשטרתי, הוגש נגד מועאד מילאד, 18 מרמלה, כתב אישום על תקיפה אלימה בכביש וגרימת חבלה
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לפני חודש היה חשוד במעורבות ברצח של בני שלמה וכעת לאחר ששוחרר, הוגש לבית המשפט המחוזי מרכז, כתב אישום כנגד מועאד מילאד, 18מרמלה, לאחר שדקר נהג שקילל לעברו, בזמן שהלך על הכביש. במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להותיר את הנאשם במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. "מדובר", כתבו נציגי הפרקליטות לבית המשפט, "באירוע אלימות חמור באדם שכל חטאו היה שהרהיב עוז להעיר לנאשם על שהלכו באמצע הכביש וכנגד התנועה".

מכתב האישום עלה כי בחודש נובמבר נסע א.א, כבן 20, ברכבו, בסמוך לצומת ביל"ו לכיוון דרום, כשבאותו זמן, הלכו מילאד וחברו בכביש בנתיב נסיעתו, כשהם צועדים נגד כיוון התנועה. במהלך הנסיעה, התקרב א.א לשניים באופן שגרם להם לסטות מעט לשולי הכביש, והכעיס את מילאד שירק לכיוון הרכב. מיד לאחר מכן, בעקבות עצירת רכב שהיה לפניו של א.א, עצר גם הוא, אז פתח את דלת הנהג, קילל לעבר השניים וסגר את הדלת.

חטא ההערה

בעקבות המעשה, החליטו השניים להכות ולדקור אותו, לכן רצו לכיוונו כאשר מילאד פתח את הדלת, בעט בא.א וכך המשיכו השניים להכות את אותו באגרופים ובעיטות בכל חלקי גופו, כשהם עומדים בפתח דלת הנהג. אז, שלף מילאד חפץ חד וחתך את האמה של א.א. מיד לאחר מכן, סגרו השניים את דלת הנהג והלכו מהמקום מחובקים. בעקבות הדקירה, א.א אושפז ונותח.

במקביל להגשת כתב האישום, הגישו נציגי הפרקליטות בקשה לעצור את מילאד עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. "המדובר", כך כתבו נציגי הפרקליטות לבית המשפט, "באירוע אלימות חמור, אשר החל באלימות שכללה אגרופים ובעיטות שהפליאו המשיב ושותפו אחר בא.א שכל חטאו היה שהרהיב עוז להעיר למשיב ולאחר על שהלכו באמצע הכביש וכנגד כיוון התנועה". כתב האישום מייחס לנאשם עבירה של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות.

________________________________

עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות