שוטר נאשם: תקף נחקר בתחנה

מח"ש הגישה לביהמ"ש השלום בחיפה כתב אישום נגד מחמד אבו סנאן, המייחס לו עבירה של תקיפה הגורמת חבלה ממשית לאחר שתקף אזרח ופצע אותו באורח קל
רונן לוי |
המחלקה לחקירות שוטרים, צילום: פלאש 90

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הגישה לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד השוטר מחמד אבו סנאן, וזאת לאחר שתקף אזרח שהגיע לתחנת המשטרה. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירה של תקיפה הגורמת חבלה ממשית.

על פי כתב האישום, בחודש מרץ האחרון הגיע המתלונן אל תחנת המשטרה והתיישב על ספסל ההמתנה אשר במסדרון תחנת המשטרה ג'סר אזרקא. באותה העת, שהו בתחנה הנאשם ושוטרים נוספים כאשר חלקם עמדו בסמוך למתלונן. בהמשך ניגש הנאשם אל המתלונן ושאל אותו לצורך מה הגיע לתחנת המשטרה והמתלונן השיב כי הגיע לצורכי חקירה והוסיף "מה אכפת לך?".

בתגובה לכך, כך מפורט בכתב האישום, הניף הנאשם את ידו בחוזקה לעבר כובע המצחייה שחבש המתלונן, הפיל את הכובע והכה בראשו של המתלונן באמצעות אסופת דפים מגולגלים שאחז בידו. לאחר מכן, קם המתלונן ממקומו ושאל את הנאשם לפשר התנהגותו כלפיו והציע לשוחח מחוץ לתחנה.

המתלונן נפצע קל

הנאשם הכה בראשו של המתלונן באמצעות ידו. בשלב זה, לשמע הטונים הגבוהים במהלך הוויכוח בין הנאשם לבין המתלונן, ובעוד השניים עומדים קרוב זה אל זה במסדרון התחנה, הגיעו השוטרים ש.ק והשוטר א.ב וניסו להרגיע את הרוחות בין השניים.

חרף נוכחות השוטרים כאמור, מפורט עוד בכתב האישום, סטר הנאשם בפניו של המתלונן וזה בתגובה הדף את הנאשם ונע לאחור בניסיון להתגונן. השוטר א.ב הפריד בין השניים והנאשם התרחק מטרים ספורים מהמתלונן.

לאחר מכן, הנאשם והמתלונן שבו לדבר ביניהם בכעס, הנאשם התקרב אל המתלונן שישב על הספסל וסטר בשנית בפניו של המתלונן שבתגובה השפיל את פניו כלפי מטה. "או אז", נכתב בכתב האישום, "ובעוד המתלונן ישוב על הספסל, הנאשם אשר עמד למול המתלונן הכה באמצעות ברכו בפיו של המתלונן ובעקבות כך המתלונן נפצע בשפתיו ודימם".

השוטר מ.ג הרחיק את הנאשם מהמקום ובהמשך הובל המתלונן לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הלל יפה.

____________________________________________

עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות