בן 16 הורשע באונס בת 13: "לא לצעוק, תסתמי"

הנער, הורשע ביחד עם יוסף אבוטבול, 21 מפתח תקווה, גן בביצוע מעשה סדום בקטינה, אותה הכירו קודם לביצוע המעשים. עונשם טרם נגזר
אייל חן |
אילוסטרציה envato

הרכב שופטי בית המשפט המחוזי מרכז, הרשיע, בהתאם להודאתו, את יוסף אבוטבול בן 21 מפתח תקווה וקיבל את הודאתו של נער כבן 16, זאת לאחר שאנסו וביצעו מעשה סדום בילדה בת 13.5. בנוסף, השניים צילמו את המעשים והפיצו את הסרטונים. ביהמ"ש טרם גזר את עונשם של השניים.

במסגרת הסדר טיעון אליו הגיעו הצדדים, הוגש כתב אישום מתוקן בו הודו הנאשמים, וממנו עלה כי בין הנאשמים לילדה היכרות מוקדמת שמבוססת על מפגשים אקראיים בעיר פתח תקווה. בספטמבר 2020 החליטו הנאשמים לקיים יחסי מין עימה, מבלי שסיפרו לה על כך או שאלו להסכמתה. לכן, פנה הנער לילדה ביקש ממנה להצטרף אליו, ויחד הם רכבו על אופניו החשמליים לביתו של אבוטבול.

כשהגיעו, אבוטבול ביקש ממנה להיכנס לחדר השינה שלו שבו שתי מיטות, ומהנער ביקש להמתין בסלון. כשהיו אבוטבול והילדה בחדר, הכניס אבוטבול את ידו מתחת לחולצתה ונגע לה בחזה. בהמשך, ניסה להפשיט אותה, אבל הילדה מנעה ממנו לעשות זאת, אמרה שהיא רוצה לחזור הביתה, ובתגובה השיב לה אבוטבול: "את לא חוזרת עד שאת נותנת לי".

בשלב זה, כך תואר בכתב האישום, נכנס הנער לחדר והפציר באבוטבול באומרו: "נו תשכיב אותה כבר", ובילדה: "נו תתפשטי כבר". אבוטבול הוסיף ואמר לה: "נו יאללה. את לא תחזרי הביתה, * לא יחזיר אותך". הילדה, הבינה שחזרתה הביתה תלויה בכך שתעשה כרצונם, ולכן פשטה את בגדיה בנוכחות אבוטבול, והוא ביצע בה מעשה סדום ואינוס עד שהגיע לפורקן מיני.

"לא לצעוק, תסתמי"

לאחר מכן, בעוד הילדה ממהרת להתלבש, הזמין אבוטבול את הנער להיכנס בחזרה לחדר, אז ביקשה ממנו הילדה שיחזיר אותה לביתה, והוא השיב: "לא, מה איתי?". על אף שהילדה ביקשה שיניחו לה ויחדלו ממעשיהם, לא עזרו תחנוניה. לכן, פשטה שוב את הבגדים, ולבקשת הנער עלתה על אחת המיטות, כאשר אבוטבול במיטה השנייה שבחדר, מתעד את הילדה והנער בטלפון הנייד שלו בידיעת הנער. בשלב זה, הנער ניסה לבצע במתלוננת מעשה סדום, וכשניסתה להרחיק אותו ממנה, צעק עליה: "את רוצה שאני אכניס לך בכוח? …" והוסיף לאיים ולקלל אותה. בשלב מסוים הילדה הבחינה בכך שאבוטבול מתעד את המעשים בטלפון הנייד שלו, וכשביקשה ממנו לחדול, אך הוא טען שהוא לא מצלם אותה.

בהמשך, חרף התנגדותה, ביצע בה הנער מעשה אינוס תוך שהוא מכה ומקלל אותה. במקביל, הבחינה כי אבוטבול עדיין מתעד את המעשים והפצירה בו למחוק את הסרטונים, אך הוא בתגובה ענה לה: "לא לצעוק, תסתמי". בשלב זה בעוד הנער מבצע בה מעשה אינוס, ביצע בה אבוטבול מעשה סדום, והכל תוך שהוא מתעד את המעשים. במהלך המעשים המתוארים הפעילו הנאשמים אלימות כלפי הילדה בכך שמשכו בשערותיה, היכו אותה ואחזו בידיה. יום לאחר שביצעו את המעשים, אבוטבול שלח לקבוצה באפליקציית ווטסאפ, ללא הסכמת הילדה, סרטונים אשר צילם במהלך האירוע. הסרטונים הופצו על ידי חברי הקבוצה לאחרים.

המתלוננת הסכימה להסדר

כזכור לפני מספר חודשים, במסגרת מו"מ שנוהל בין הצדדים, הושגה הסכמה להסדר טיעון, ובהתאם לדין, היה כפוף לכך שהמתלוננת תביע את עמדתה. לאור השגתה של המתלוננת בפני פרקליטת מחוז המרכז על פרטי ההסדר ולאחר שחומר הראיות נבחן פעם נוספת, ואף הושלמה חקירה, במסגרתה מסרה הילדה הודעה נוספת במשטרה, ולאחר שניתן משקל רב לעובדה שהילדה הביעה את רצונה להעיד בפני בית המשפט, החליטה פרקליטת המחוז לקבל את השגתה של המתלוננת והורתה על ביטול ההצעה להסדר הטיעון.

בתום דיונים ממושכים בפני בית המשפט המחוזי ותוך המשך ניהול משא ומתן אינטנסיבי בין הצדדים, כשטובת הילדה, ואך היא, לנגד עיניה של הפרקליטות, הסכימו הנאשמים להודות בכתב אישום מתוקן המייחס להם עבירות של אינוס ומעשה סדום בילדה שטרם מלאו לה 16 שנים, ללא הסכמתה החופשית. בנוסף, הודה אבוטבול בעבירה של הטרדה מינית בשל הפצת הסרטונים שתיעדו את מעשי האינוס ומעשי הסדום בילדה. פרטי ההסדר הובאו גם הפעם בפני הילדה והיא מסרה את הסכמתה.

_________________________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות