העונש לגנב מקיוסק? גזירת אוזנו

3 תושבי טייבה נאשמים כי היכו, איימו וגזרו את אוזנו של אדם, שככל הנראה לקח מהם ללא רשות 200 שקלים. המדינה מבקשת להותירם במעצר עד תום ההליכים נגדם
דניאל בן חמו |
ביהמ"ש אישר את הסכם הפשרה. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד שלושה תושבי טייבה – סמיר מסארוה,36, עלאא מסארוה, 37, ותאיר אלגנאגרה, 29, לאחר שהיכו, איימו וגזרו את אוזנו של אדם שככל הנראה לקח מהם 200 שקלים. נגד הנאשמים הוגשה בקשה לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

מכתב האישום עלה כי בחודש יולי האחרון, הגיע המתלונן,38, לקיוסק שבטייבה, לקח 200 שקלים שהיו מונחים על אחד השולחנות, לאור האמור החליטו סמיר ועלאא לנקום בו. ולכן, בתחילת חודש נובמבר, הבחין סמיר במתלונן, תפס אותו יחד עם שלושה נוספים, לקחו אותו לקיוסק בו נכח תאיר, והושיבו אותו לצד שולחן. אז שאל אותו סמיר למה גנב מהם 200 שקלים והמתלונן השיב שיחזיר להם אותם.

"תכף אני אראה לך"

בשלב הזה, כך מתואר באישום, השיב לו סמיר: "תכף אני אראה לך". סמיר התקשר לעלאא, שהגיע למקום תוך מספר דקות והורה לתאיר לכבות את המכשיר המתעד את המצולם במצלמות הקיוסק. אז החלו סמיר, עלאא ושלושה נוספים להכות את המתלונן באגרופים בכל חלקי גופו, כשתוך כדי אחד מהם מכסה את עיניו, והם מאיימים עליו ושואלים אם מעדיף שיהרגו אותו או שיחתכו את אוזניו. בזמן שהכו את המתלונן, סמיר ועלאא החזיקו אקדח לסירוגין, הכו באמצעותו את המתלונן ואף הצמידו אותו לראשו תוך איומים שיהרגו אותו.

סמיר ועלאא חזרו על השאלה אם הוא מעדיף שיהרגו אותו או יחתכו את אוזניו פעמים רבות, כשבסוף השיב המתלונן שיחתכו את אוזניו. בזמן שסמיר ביקש מספריים מאחד האחרים שנכחו במקום, ניסה המתלונן לחמוק ללא הצלחה, וסמיר חתך חלק מאוזנו השמאלית. באותן נסיבות, לקחו הנאשמים והאחרים 100 שקלים מהמתלונן. בשלב מסוים, סמיר ועלאא אמרו למתלונן ללכת והוא נמלט מהמקום מדמם באוזנו. לאחר שהלך המתלונן, החל תאיר לנקות את המקום מכתמי הדם שנותרו.

כתב האישום ייחס לנאשמים עבירות של חברה בכוונה מחמירה בצוותא חדא, איומים בצוותא חדא, שיבוש מהלכי משפט בצוותא חדא וקשירת קשר לפשע. בנוסף, עלאא העסיק שני עובדים ללא היתר כדין ותאיר שהה בישראל שלא כדין.

____________________________________________

עו"ד מאיר אלמקייס

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות