תושב יפו נאשם – חנק פעוט בן 3 בעת שישן

אמיר כחיל, 26, נאשם בביהמ"ש המחוזי בת"א בתקיפה אכזרית של הילד, קרוב משפחתו. שכן שעבר בסמוך למקום נאבק בנאשם וחילץ את הקטין מידיו
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד אמיר כחיל, 26 מיפו, לאחר שתקף באכזריות קרוב משפחה בן 3.5 שנים וחנק אותו בעת שישן. שכן ועובר אורח, שנאבקו בנאשם וחילצו את הקטין מידיו. במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להותיר את כחיל במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט, צוין כי "מעשיו של הנאשם מלמדים על היותו אדם אלים ביותר, משולל רסן וחסר חמלה, שכן המשיב תקף דקות ארוכות פעוט רך בן 3.5 שנים, ללא רחם. חתירתו הבלתי נלאית של המשיב להמשיך ולפגוע בקטין, תוך וחרף מאבק באנשים, שניסו לשחרר את אחיזתו בפעוט, מעידה על מסוכנותו החריגה".

מהעולה בכתב האישום, לפני כשבוע, שהו כחיל והקטין בבית אמו של כחיל. בשעות הערב המאוחרות נכנס כחיל לחדר בו ישן הקטין רכן מעליו ואחז בגרונו בחוזקה, בשל המעשה החל הקטין לבכות. אמו של כחיל ששמעה את בכיו של הקטין נכנסה אל החדר וניסתה לשחרר את אחיזתו של כחיל, תוך שהיא זועקת לעזרה. בעקבות צעקות המצוקה הגיעו לדירה שכן ועובר אורח, שנאבקו בנאשם וחילצו את הקטין מידיו.

"אדם אלים משולל רסן"

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל צוין כי לנאשם נערכה בדיקה פסיכיאטרית במסגרת הליך מעצר הימים, אשר קבעה כי המשיב "מבין את ההליך המשפטי שמתרחש נגדו, את תפקידם הנמצאים בדיון בבית המשפט, יכול להיעזר ע"י עו"ד ללא עדות התנהגות חריגה בעת הבדיקה".

עם זאת, הפרקליטות אינה מתנגדת להפניית המשיב לחוות דעת פסיכיאטרית מעמיקה בתנאי אשפוז בגדר הליך המעצר.

"מעשיו של המשיב", נכתב בבקשת המעצר, "מלמדים על היותו אדם אלים ביותר, משולל רסן וחסר חמלה, שכן המשיב תקף דקות ארוכות פעוט רך בן 3.5 שנים, ללא רחם. חתירתו הבלתי נלאית של המשיב להמשיך ולפגוע בקטין, תוך וחרף מאבק באנשים, שניסו לשחרר את אחיזתו בפעוט, מעידה על מסוכנותו החריגה".

עוד נכתב בבקשת המעצר: "יתרה מזו, יש לתת את הדעת לכך שגורלו של פעוט זה היה בוודאי חמור בהרבה, אילולא התושייה של עוברי האורח, שהגיעו לסייע לס. בחילוצו".

____________________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות