בעקבות סכסוך בין משפחות – ירו לעבר בניין בנצרת

3 צעירים נאשמים בעבירות נשק ובחבלה בכוונה מחמירה. הם נאשמים כי ירו לעבר הבניין וכשניסו להימלט ירו גם אל עבר ניידת משטרה. במהלך האירוע נורה למוות שותפם
גילי סיוון-כהן |
ירי בנשק. צילום אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש כתב אישום נגד שלושה נאשמים תושבי נצרת בגין חבלה בכוונה מחמירה, עבירות בנשק, ירי מנשק חם ועוד. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתב האישום, הנאשמים אחמד סולימאן, 24, אחמד ניג'ם, 23, וח'יאם סולימאן, 21, על רקע סכסוך בין משפחות, החליטו לירות על בית היריב. לשם כך הצטיידו בנשק שכלל שני כלי נשק מסוג M-16 ורובה קלצ'ניקוב.

הנאשמים, כך נטען בכתב האישום, נסעו למקום ביחד עם חברם מחמוד שחאדה שנהרג מאוחר יותר, ובהגיעם לבניין פתחו בירי לעברו. שוטר ושני פקחים עירוניים, ששהו בסמוך ושמעו את הירי, נסעו בניידת לכיוון הבניין והבחינו ברכב הנאשמים נמלט מהמקום תוך כדי נהיגה פרועה ועקיפת רכבים.

השוטרים דלקו אחר הרכב והנאשמים המשיכו במנוסתם מהשוטרים. במהלך מנוסתם, ירה אחד הנאשמים מספר יריות באוויר. ולאחר מכן ירה אחד הנאשמים עשרות כדורים לעבר ניידת המשטרה. בתגובה לירי לעבר הניידת, ומשחשו השוטרים סכנה ממשית לחייהם, ירה אחד השוטרים מחלון הניידת מספר יריות לעבר הרכב. בהמשך, התנגשה הניידת ברכב הנאשמים. הנאשמים יצאו מהרכב ונעצרו במקום.

כתוצאה מירי השוטר, מחמוד שחאדה נפצע ומותו נקבע במקום והנאשם ח'יאם סולימאן נפצע בגבו ואושפז.

עוד בחדשות: תושב י-ם נאשם בחטיפה ובתקיפה מינית של בת 10

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד מוסטפא טוויל וזאת בטענה כי חטף קטינה כבת 10 וביצע בה עבירות מין. בנוסף, החזיק בטלפון הנייד שלו חומרים פדופילים. במקביל להגשת כתב האישום נגדו, מבקשת הפרקליטות להותיר את טוויל במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. "מעשיו החמורים של המשיב, מקימים חשש סביר ששחרורו יסכן את ביטחון הציבור", נכתב בבקשת המעצר.

על פי כתב האישום, בחודש אוקטובר האחרון הסיע הנאשם ברכבו שני קטינים שביקשו להגיע למעבר קלנדיה על מנת לשוב לביתם. במהלך הנסיעה ביצע הנאשם בקטינה מעשה מיני. בתגובה למעשיו, הקטינה דחפה את ידו של הנאשם ואמרה לו להתרחק ממנה.

אחיה של הקטינה, כבן 14, יצא מהרכב וניסה לסייע לאחותו לצאת גם כן אך הנאשם אחז אותה ונסע במהירות מהמקום. כעבור זמן מה, עצר הנאשם את הרכב וניסה לבצע בקטינה מעשים מיניים, תוך שהקטינה מתנגדת לכך. בשלב מסוים, בזמן שהנאשם החל לפשוט את בגדיו, הצליחה הקטינה לפתוח את דלת הרכב ולברוח. בנוסף, הנאשם החזיק בטלפון שלו חומרים פדופילים.

_____________________________________

עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות