אור יהודה: מי הצית בתי עסק ברחבי העיר?

רימון הלם שהושלך אל עבר חנות הוביל להעמדתו לדין של תושב פ"ת. במקרה נוסף, הוגש כתב אישום נגד תושב רמת השרון על הצתת בית עסק, במהלכה הוא עצמו נפצע
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה shutterstock

השבוע הוגשו שני כתבי אישום על הצתות של בתי עסק באור יהודה: האחד נגד תושב פתח תקווה שגם השליך רימון הלם לעבר בית עסק באור יהודה וכתב האישום השני, מיחס לתושב רמת השרון הצתת בית עסק, תוך שהוא נפצע בעצמו.

במקרה הראשון, המשטרה פתחה בחקירה בחודש אוגוסט עם קבלת דיווחים בגין הצתות וזריקת רימון הלם לבית עסק באור יהודה. על פי החשד, החשוד הגיע לעסק של הקורבן בשעות בהן העסק סגור והצית את המקום באמצעות בקבוק ובו חומר דליק ונמלט מהמקום. כעבור כחודשיים בתום חקירה, החשוד תושב פתח תקווה נעצר לחקירה שבסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת.

כעת הוגש על ידי הפרקליטות כתב אישום כנגד החשוד, בן 39, תושב פתח תקווה, בעבירות של הצתה והחזקת נשק בשלושה מקרים וכן בקשה למעצר עד לתום ההליכים.

במקרה נוסף, הוגש היום כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד חשוד בהצתת עסק באור יהודה, בזמן שהנאשם עצמו נפצע. המשטרה פתחה בחקירה לפני כחודש, עם קבלת דיווח בגין הצתת בית עסק באור יהודה. על פי החשד, החשוד הגיע לעסק של הקורבן במהלך חג סוכות, כאשר העסק סגור והצית את המקום באמצעות חומר דליק מסוג בנזין ונמלט מהמקום תוך שהחשוד נפגע בעצמו ונגרם נזק כבד למקום ולרכוש שהיה בו תוך סיכון דרי הסביבה.

בסוף חודש אוקטובר נעצר החשוד במעשה ומעצרו הוארך מעת לעת, וכעת הגישה הפרקליטות כתב אישום כנגד החשוד, בן 51, תושב רמת השרון, בעבירה של הצתה וכן בקשה למעצר עד לתום ההליכים.

עוד בחדשות: בן 16 נאשם באונס קרובת משפחתו בת ה-14

לבית המשפט המחוזי מרכז, בשבתו כבית משפט לנוער, הוגש כתב אישום נגד נער בן 16 בגין אונס קרובת משפחה בת 14, זאת לאחר שחיכה מחוץ לבית ספר שלה והוביל אותה באמתלות שווא למקום נטוש. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

מכתב האישום עלה, כי הנאשם והקטינה קרובי משפחה. בסוף חודש אוקטובר השנה, התקשר הנאשם לקטינה והודיעה לה שיחכה לה מחוץ לבית הספר שלה כי יש לו מסר חשוב להעביר לה, והיא הסכימה. בסמוך לכך, השניים נפגשו והנאשם הוביל את הקטינה לשטח פתוח ונטוש באזור.

בשלב מסוים, הודה הנאשם שאין לו מסר עבורה אלא רצה שתצטרף וביקש ממנה לשכב על מזרון שהיה במקום, הקטינה סירבה ואמרה לו כי לא תדבר איתו יותר. אז, הפיל אותה הנאשם למזרן ואנס אותה על אף התנגדותה וניסיונותיה לחמוק ממנו.

_________________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות