בגלל סכסוך: תקפו במקלות את הבעל של קרובת משפחתם

3 תושבי ירושלים נאשמים בתקיפה ובגרימת חבלה של הבעל, לאחר שהמתינו לו בתחנת דלק בשטח הרשות הפלסטית והיכו אותו במקלות עץ וברזל
אייל חן |
מעצר, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד נבין בן מחמוד אלחוציני, איהאב בן מחמד חוסייני, והיב בן מחמד חוסייני, תושבי ירושלים כבני 34-27, שתקפו את המתלונן על רקע סכסוך משפחתי.

על פי כתב האישום, על רקע סכסוך משפחתי בין המתלונן לאשתו, אירע אירוע אלים בבית משפחתה של אשתו בה היו מעורבים, בין היתר, שניים מהנאשמים. לאחר האירוע שוחח אחד הנאשמים עם המתלונן בטלפון, במהלך השיחה איים על המתלונן ודרש ממנו לגלות לו את מיקומו.

בהמשך ובעקבות הסכסוך החליטו הנאשמים ובני משפחה נוספים לתקוף את המתלונן. לפני כשלושה שבועות הגיעו הנאשמים לתחנת דלק ברשות הפלסטינית והמתינו למתלונן. אז תקפו אותו באמצעות מקלות עץ וברזל. כעבור מספר דקות, ברחו הנאשמים מהמקום כשהם מותירים את המתלונן חבול בכל חלקי גופו, מדמם ורועד. המתלונן פונה מהמקום ואושפז בבית החולים. כתוצאה ממעשיהם נגרמו למתלונן חבלות חמורות בכל חלקי גופו.

כתב האישום מייחס לנאשמים, כל אחד על פי חלקו, בגין ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה ואיומים והפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

עוד בפלילים: תקף את המנהל של אחיו כי חשב שלא שילם לו

אתמול (יום ג') פורסם כי לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד עדנאן נורי, בן 20 משועפט לאחר ששיסף את פניו של מנהל העבודה של אחיו, משום שסבר שלא שילם לו את הסכום שהיה אמור לקבל.

מכתב האישום עלה, כי אחיו של נורי סיפר לו שהמתלונן, אחראי עובדי הניקיון במקום עבודתו של אחיו, שילם לו סכום שונה ממה שסבר שהיה צריך לקבל. לכן החליט נורי לפגוע במתלונן, ובתחילת חודש אוקטובר, הגיע יחד עם אחיו למקום עבודתו ודרש מהמתלונן לפגוש אותו. לאחר שנכנסו נורי ואחיו למתחם באמצעות כרטיס העובד שלו, ביקש נורי מאחיו להמתין לו ברכב כשהוא מונע כדי שיוכלו להימלט במהירות מהמקום. נורי הגיע למשרדו של המתלונן. לאחר זמן מה הגיע המתלונן והשניים שוחחו כשלפתע, שלף נורי את הסכין ושיסף את פניו וצווארו של המתלונן.

מיד לאחר מכן, נמלט נורי עם אחיו, והשליך את הסכין במהלך הנסיעה. המתלונן פונה לבית החולים כשהוא מורדם, מונשם ונשקפת סכנה לחייו, ובהמשך נאלץ לעבור ניתוחים מסובכים, נגרם לו שבץ מוחי, והוא נזקק לשיקום במסגרת אשפוז.

כתב אישום יחס לנורי חבלה בכוונה מחמירה. בנוסף, הוגשה בקשה למעצר על תום ההליכים המשפטיים.

_______________________________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות