מורה מחדרה נאשם בתקיפה מינית של תלמידותיו

הפרקליטות מייחסת לחיים קורנשטיין, 51, עבירות של ביצוע מעשים מגונים בנערות, כולן מתחת לגיל 16, בזמן ששימש כמורה בביה"ס בתקופה שנמשכה כ-7 שנים
אייל חן |
מורה, אילוסטרציה Envato

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד חיים קורנשטיין בן 51 מחדרה, לאחר שביצע מעשים מגונים בתלמידותיו. הפרקליטות מבקשת לעצור את קורנשטיין עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

מכתב האישום עולה, כי קורנשטייין, אשר שימש כמורה במספר בתי ספר, במשך כשבע שנים, ביצע מעשים מגונים בתשע מתלמידותיו, כשהיו מתחת לגיל 16.

קורנשטיין, לפי הפרקליטות, פעל בשתי שיטות עיקריות, כשאחת מהן, הייתה להקרין סרטים לתלמידי הכיתה כדי להחשיך את החדר, אז בחר בתלמידה להיות כ"צופה" על יתר הכיתה, כשהוא מציג את זה כהטבה. התלמידות הנבחרות היו עומדות בסוף הכיתה, כששאר התלמידים עם הגב אליהן, וקורנשטיין היה נעמד מאחוריהן, מתחכך בהן, מלטף, ומחבק אותן.

באחת מהפעמים, כך נטען בכתב האישום, אף חשף קורנשטיין את איבר מינו והניח עליו את ידה של הקטינה שנבחרה להיות "צופה". שיטה נוספת של קורנשטיין הייתה להישאר עם תלמידות בהפסקות כדי לחלק להן פרסים, להעניק שיעורים פרטיים שיזם וכו'. בסיטואציות אלו, היה נותן לתלמידות משימות כחלק ממשחק שהמציא, ואז מתחכך בישבנן, מלטף אותן ונצמד.

עוד בפלילים: מנכ"ל עמותת "משמחים" הורשע בהונאה

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, אלכסנדר רון, הרשיע את אליאב מזרחי, מנכ"ל עמותת "משמחים", זאת לאחר שהונה במיליוני שקלים זוגות, ספקים ואולמות אירועים כשגבה מהם כספים אך לא נתן בתמורה דבר. "הנאשם", כתב השופט בהכרעת הדין, לא בחל בשקרים כדי להניא אותם להתקשר עמו".

על פי כתב האישום, הנאשם הקים את העמותה על מנת לנצל את היתרון שבכוח קנייה מרוכז של זוגות מתחתנים ולהוזיל עלויות מחירים אל מול ספקים ואולמות אירועים. עם הזמן נכנסה העמותה לגירעונות בשל ההשקעות שעשתה והנאשם המשיך להתקשר עם לקוחות וספקים, עד שלא היה מסוגל לשלם על העסקאות או לספק את האירוע. לאחר שחשבון הבנק של העמותה נחסם, פתח הנאשם עמותה חדשה בשם דומה ושני חשבונות חדשים על שם העמותה החדשה, שלמעשה המשיכה את פעילות העמותה הקודמת שחשבונה נחסם.

במשך תקופה ארוכה נפגש הנאשם עם זוגות שעמדו להינשא ובני משפחותיהם וגבה מהם כספים, למרות שידע שיכולתו להוציא את האירועים לפועל מוטלת בספק כבד. הנאשם ביקש מלקוחותיו לתת לו שיקים ללא מוטב בטענה שישים עליהם את חותמת העמותה, למרות שבמקרים רבים אלו הועברו לצ'יינג'ים ולגורמים שונים שהנאשם חב להם כספים, ולא לכיסוי החתונות שהוזמנו. במקרים שונים נתן הנאשם שיקים ללא כיסוי על מנת לפייס גורמים שדרשו את כספם. באופן זה קיבל לפי כתב האישום במרמה כ-4 מיליון שקלים מלקוחות וספקים.

_________________________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות