אחרי שניצל מניסיון חיסול – נעצר בחשד לגניבת רכבים

המשטרה הופתעה לגלות כי הגנב שהצליחו לתפוס בתום מרדף הוא תושב ג'סר א זרקא, 21, שנחטף בחודש שעבר מאמבולנס פרטי בטייבה, לאחר שנורה ונפצע
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

רק לפני כחודש נורה ונפצע ברגלו תושב ג'סר א זרקא, בן 21, לאחר שנחטף מאמבולנס פרטי בטייבה וכבר בסוף השבוע האחרון התברר שהוא חזר לרוץ לאחר שנעצר בתום מרדף עם שוטרים בחשד לגניבת רכב והחזקת סמים.

בסוף השבוע האחרון, החשוד ואחר נצפו על ידי שוטרים שהם נוסעים ברכב גנוב, השוטרים סימנו להם לעצור ואלה אכן עצרו, אולם פרקו מהרכב ולאחר מרדף נתפסו על ידי שוטרי תחנת שדות. בבדיקה הוברר כי אחד החשודים מוכר למשטרה לאחר שלפני כחודש וחצי הוא עמד במרכזה של דרמה לא פשוטה, אחרי שאמבולנס פרטי הגיע כדי לפנותו לקבלת טיפול רפואי, בשל ירי ברגלו, כמה בני אדם הוציאו בכוח אותו מהאמבולנס וחטפו אותו.

בסוף השבוע האחרון, כאמור הוא נעצר בחשד לגניבת הרכב והחזקת סמים עם תושב השטחים ומעצרו הוארך עד היום, עת הובא להארכת מעצר נוספת, שם אמר נציג המשטרה כי השוטרים זיהו אותם ברכב ויש רצף בזיהוי מעת עזיבת הרכב ועד המעצר ובנוסף עולה חשד שהוא בצוותא עם החשוד השני ביצעו עוד מספר גניבות רכבים.

הסנגור, ביקש מבית המשפט לשחרר את מרשו וציין גם את המקרה שחווה מרשו לפני כחודש וחצי, בו נורה ברגלו. "מדובר באדם ללא עבר פלילי שעבר אירוע טראומתי לפני כמה חודשים, הוא נור ברגלו והוא צולע. אני מציע לשחרר אותו, האירוע הטראומתי שהוא עבר, המכאוב שיש לו ברגל, מצבו הבריאותי באופן כללי", אמר הסנגור.

השופט אריאל סלטו האריך לבסוף את המעצר בשלושה ימים. בהחלטתו כתב כי "קיים חשד סביר הקושר את החשוד לעבירות המיוחסות לו וכן קיים חשש לשיבוש הליכי חקירה".

עוד בפלילים: תושב כבול נאשם כי רצח את חברו ב-20 דקירות סכין

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד באסל ראין, בן 25, תושב כבול בגין רצח שלומי ג׳בלי ז"ל שהיה בן 45 במותו, הרקע לרצח עד עתה לא ברור.

על פי כתב האישום, הנאשם הגיע לדירה של המנוח, ושהה שם מספר שעות. בשלב מסויים מסיבה לא ברורה, תקף הנאשם את המנוח, גרם לו חבלות בראש ובגו, נטל סכין מטבח ודקר את המנוח פעמים רבות בכל חלקי גופו, בכוונה להמיתו. המנוח ניסה להגן על עצמו, ללא הצלחה, ואף זעק לעזרת השכנים, עד שהתמוטט בחדר המדרגות הסמוך לדלת הכניסה לדירה. לאחר שדקר את המנוח, נמלט הנאשם מהדירה, כשהוא מותיר את המנוח מתבוסס בדמו, נכנס לרכב ונסע מהמקום. תוך כדי נסיעה התקשר הנאשם למשטרה ודיווח על האירוע.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למנוח כ- 20 פצעי דקירה בגו, בבית החזה ובעיקר בגב. צוות מד"א אשר הגיע לדירה ניסה לבצע החייאה במנוח, אך ללא הצלחה, ומותו נקבע במקום. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו ובבקשה צויין כי הנאשם מודה כי דקר אה המנוח, אך טועו כי המנוח היה מי שתקף אותו באמצעות סכין וכי הוא נטל את הסכין מידיו של המנוח ודקר אותו על מנת להגן על עצמו.

_______________________________________

עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות