סוכל ניסיון לייבוא של 21 קילו קנאביס בדפנות של ארונות

משטרת ישראל ורשות המיסים, סיכלו ניסיון ייבוא סמים מסוכנים בשווי מאות אלפי שקלים מחו"ל, במעטה של ריהוט – גבר ואישה תושבי הצפון נעצרו לחקירה
דניאל בן חמו |
הסמים שנתפסו. צילום באדיבות דוברות המשטרה ורשות המסים

משטרת ישראל ורשות המיסים, סיכלו ניסיון ייבוא סמים מסוכנים בשווי מאות אלפי שקלים מחו"ל, במעטה של ריהוט – גבר ואישה תושבי הצפון נעצרו לחקירה והום (יום ב') יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון.

ראשיתה של החקירה הסמויה בדיווח שהועבר לידי היחידה המרכזית בלכיש ע"י יחידת המכס של רשות המיסים בנמל אשדוד, לפיה במכולה שהגיעה לארץ ובה ריהוט מטבח, אותרו סמים מסוכנים מסוג 'קנאביס' במשקל של כ 21 ק"ג, שהוסתרו בדפנותיהם של 3 ארונות.

סמים
צילום באדיבות דוברות המשטרה ורשות המסים

במטרה לאתר את יעדם הסופי של הסמים בישראל, וזהותם של החשודים בייבוא, רקמו בלשי ימ"ר לכיש יחד עם יס"מ לכיש, חוקרי מכס אשדוד ויחידות מחוזיות, פעילות מבצעית סמויה, שבמהלכה פיקחו על המשלוח עד אשר הגיע אמש ליעדו הסופי בעיר עפולה, בו מתגוררים גבר ואישה בשנות ה-20 שנעצרו לחקירה בחשד לייבוא סמים מסוכנים.

היום יובאו החשודים בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

עוד בנושא מסים: סיכום שנה בפשיעה הכלכלית במגזר הערבי

רשות המסים מסכמת שנה של פעילות מבצעית במסגרת מבצע "מסלול בטוח" והמאבק הלאומי לטיפול בפשיעה בחברה הערבית לחיזוק המשילות וההרתעה. לאורך השנה פעלה רשות המסים במגזר הערבי בארבעה מישורים.

פעילותה של רשות המסים בארבעה מישורים אלה נועדה להשיג שתי מטרות עיקריות: לפגוע בתשתית הכלכלית של מחוללי האלימות העיקריים, ולהגביר את הציות לחוק ושיתוף הפעולה עם הרשויות על ידי אכיפה מאומצת של חוקי המס.

לדברי מנהל רשות המסים, ערן יעקב, קיים קשר הדוק בין אכיפת חוקי המס למאבק בפשיעה האלימה: "פעילותה של רשות המסים בחברה הערבית בשנה האחרונה פגעה בתשתית הכלכלית שמאפשרת לארגוני פשיעה לפעול ולבצע פשעים אלימים. לצד זאת, הפעילות תרמה לחיזוק המשילות ולתחושה שהחוק הוא החוק ומדינת ישראל תאכוף את החוקים בכל מקום ובכל שעה. יצירת אמון בקרב הציבור ברשויות האכיפה ובמעמד החוק היא צעד מכריע בצמצום הפשיעה באשר היא ורשות המסים תמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם גורמי אכיפה אחרים להשגת מטרות אלו".

__________________________________________

עו"ד אביעד רייפר

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות