דקר למוות בגלל קללה בדרך לבית הכנסת

שרון סנקר, 45 מדימונה, נאשם ברצח אליהו חזן, בעת שהיה בדרכו להתפלל, משום שקילל אותו. הנאשם בגרסתו: "הוא נפל עלי ונדקר בטעות מחפץ חד"
דנה לווינסקי |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בבבאר שבע הוגש כתב אישום נגד שרון סנקר, בן 45, בגין רצח אליהו חזן ז"ל בדימונה, זאת לאחר שהיה בדרך לבית הכנסת הנאשם קילל אותו וכאשר זה ביקש ממנו להפסיק דקר אותו למוות.

על פי כתב האישום, לפני כחודש, הגיע המנוח לבית הכנסת בדימונה, הבחין בנאשם צועד ברחוב הסמוך, וצועק לעברו קללות שונות. המנוח התקרב אל הנאשם, וקילל אותו בחזרה תוך שהוא דורש ממנו שיחדול מהתנהגותו. תוך כדי כך, שלף הנאשם חפץ חד, דקר את המנוח דקירה עמוקה בבטנו, ונמלט בריצה מהמקום, כשהוא מותיר את המנוח מדמם למוות. אל המקום הוזעקה ניידת טיפול נמרץ, אשר פינתה את המנוח לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע, אך המנוח נפטר בדרכו לשם.

בכתב האישום צוין, כי הנאשם, במעשיו, גרם למותו של המנוח באדישות והפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, שם צוין כי יש לו שתי הרשעות קודמות בגין עבירות איומים ואלימות. כמו כן בידי הפרקליטות הודעות אחרים שנכחו במקום, תיעוד של הנאשם בורח מזירת האירוע. הנאשם גם קשר את עצמו למקום.

על פי האישום, הנאשם, בגרסתו טען כי המנוח הוא שהיה מקלל ומאיים עליו, וכי ביום האירוע המנוח קילל אותו ותקף אותו, הפילו אל הארץ. הנאשם טען כי נטל דבר מה חד – זכוכית או ברזל, המנוח נפל עליו ונדקר בדרך טעות מהחפץ החד – דבר אשר נשלל מכל וכל על ידי אחרים שנכחו במקום.

כתב אישום: היכה את אשתו וגרם לשבר בגולגולת של בתו התינוקת

עוד בחדשות: כתב אישום חמור הוגש לאחרונה לבית המשפט, נגד תושב המרכז, בן 41, שהיכה את בת זוגו ובנותיהם, בין השאר גם בזמן שזאת החזיקה את התינוקת בת עשרה חודשים על ידיה וגרם לתינוקת שבר בגולגולת.

מכתב האישום עולה כי הנאשם הכה, בעט וחנק את בת זוגו ואת הבנות הקטינות (בנות פחות מ-10) המתגוררות עמו בבית. באחד מהמקרים הכה הנאשם את בת זוגו, בבעיטות שגרמו לה לחבלות והמשיך להכותה כשניסתה להימלט ממנו.

עוד עלה שגם כאשר נכנסה המתלוננת לחדר הילדים והרימה את בתם התינוקת בת 10 חודשים ממיטתה, המשיך להכותה, וכשהניף את רגלו לעברה, בעט בחוזקה בראשה של התינוקת וגרם לשבר בגולגולת ודימום בראש. בעקבות הפציעה התינוקת אושפזה בבית החולים למשך חמישה ימים. במקרה אחר, הצליף הנאשם בבנותיו הקטינות המתגוררת עמם בבית באמצעות חגורה.

כתב האישום יחס לו עבירות של חבלה חמורה כלפי בן משפחה, תקיפה בנסיבות מחמירות הגורמת חבל של ממש, תקיפת בת זוג, ותקיפת קטין חסר ישע על ידי אחראי ובמקביל ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

________________________________________________

עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות