הבעל נרצח בגלל סכסוך משפחתי – יריביו ירו על בית אלמנתו

צעיר בן 21 מהיישוב זרזיר נאשם בביהמ"ש המחוזי בנצרת כי ירה לעבר בית דודתו בגלל שבעלה המנוח הסתכסך עם משפחתו. הוא נעצר בתום מרדף משטרתי
דניאל בן חמו |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

לבית משפט המחוזי בנצרת הוגש כתב אישום נגד איברהים ויסאם גריפאת, בן 21 מהיישוב זרזיר, בגין ירי לעבר בית דודתו כחלק מסכסוך משפחתי, שבעקבותיו אף נרצח בעלה לפני כשנה וחצי. לפי כתב האישום, הסכסוך בתוך המשפחה כבר גבה שלושה קורבנות ופצועים רבים ורק בדרך נס בני המשפחה שהיו במקום לא נפגעו.

על פי כתב האישום שררו יחסים עכורים בין משפחתו של הנאשם לבין משפחתה של המתלוננת ולפני מספר שבועות הגיע הנאשם יחד עם אדם אחר, שזהותו אינה ידועה, בסמוך לבית בעודם נושאים ומובילים אקדח חצי אוטומטי טעון בתחמושת. גריפאת ושותפו ירו באמצעות האקדח מספר יריות לכיוון הבית ולכיוון רכב שחנה ברחבת הכניסה לבית, כשהמתלוננת וילדיה נמצאים במקום.

שוטרים שהיו בסמוך בגלל הסכסוך הנמשך בין המשפחות חתרו למגע והחלו לנהל מרדף אחר החשוד בירי, שבמהלכו הוא השליך את האקדח ששימש אותו. השוטרים עצרו אותו סמוך למקום, בכניסה לביתו. השוטרים תפסו את האקדח ובעקבות בדיקות מעבדה התקבלו ראיות שקושרות את גריפאת לירי שבוצע באמצעותו. החוקרים לא הסתפקו בכך, ולקחו את הטלפון הנייד שלו, שם איתרו תמונה של האקדח שנתפס, שמחזקת את הקשר שלו לירי.

עד כה הסכסוך בתוך המשפחה כבר גבה שלושה קורבנות ופצועים רבים ובפעם הזאת רק בנס לא נהרגו אנשים מהירי, לכיוון סלון הבית שאם היו בו אנשים הם היו עלולים ליהפגע. גריפאת עצמו נאשם בנשיאה והובלת נשק, ירי מנשק חם, איומים, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, שיבוש מהלכי משפט והיזק לרכוש במזיד.

עוד בחדשות: נער בן 15 סחט נערות ודרש תמונות עירום

המשטרה סיימה חקירת חשד לסחיטה מינית ואיומים כלפי קטינות במרשתת ע"י נער בן 15 מת"א. הבוקר
(יום ה') הוגש כנגדו כתב אישום לבית המשפט לנוער בת"א.

החקירה החלה בתחנת יפו בחודש יולי האחרון עם קבלת דיווח ממוקד 105 על נער שפנה למספר קטינות בגילאי 12-15 באמצעות חשבונות פיקטיביים ביישומון "אינסטגרם" בדרישה וסחיטה שישלחו אליו תמונות עירום שלהן ויבצעו בעצמן מעשים מגונים, אחרת יפיץ תמונות עירום ערוכות שלהן במרשתת.

צילום מסך: מתוך התכתבות הנער עם אחת הקטינות

לאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות ואיסוף ראיות, נעצר הקטין ובחיפוש שנערך בביתו נתפסו שני מחשבים מהם ביצע את המעשים. בסיום חקירתו שוחרר הקטין בתנאים מגבילים לרבות מעצר בית מלא בהשגחת הוריו.
היום, עם סיומה של חקירה הגישה הפרקליטות כתב אישום כנגד החשוד הכולל 7 סעיפי אישום בעבירות של מעשים מגונים, סחיטה באיומים בעלי אופי מיני והטרדה.

___________________________________

עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות