כתב אישום: ניסה לחמוק מהמשטרה ודרס שניים

בפרקליטות טוענים כי עמאר דראגמה, שב"ח בן 24 מיו"ש, פרץ לרכב בחולון ובעוד המשטרה דולקת אחריו פגע בחייל ובעובד משרד החקלאות שעמדו בסמוך
אייל חן |
אילוסטרציה evanto

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד עמאר דראגמה, בן 24, תושב יהודה ושומרון, זאת לאחר שבמטרה להתחמק מהמשטרה פגע עם רכב גנוב בחייל ועובד משרד החקלאות. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים וזאת בשל מסוכנותו. "נסיבות ביצוע העבירה מושא כתב האישום, התנהלותו של המשיב, ופגיעה באזרחים, שבנס לא גבתה מחיר של חיי אדם, מצביעות על תעוזה עבריינית וזלזול בחוק ובגורמים האמונים על אכיפתו", נכתב בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט.

מכתב האישום עולה, כי בתחילת החודש הנאשם נכנס לשטחי מדינת ישראל, ללא היתר שהייה, כשהוא מחזיק ברשותו כלי פריצה לרכבים. בסמוך לכניסתו, פרץ הנאשם לרכב בחולון והחל לנהוג בו, ללא רישיון, לכיוון מעבר רנתיס זאת במטרה להגיע עמו לאזור השטחים. באותה העת, שהו במעבר ארבעה שוטרים, יחד עם עובד משרד החקלאות וחיילי צה"ל.

"תעוזה עבריינית"

כאשר הגיע הנאשם למעבר, ניגש עליו אחד השוטרים וסימן לו לעצור, הנאשם במטרה להימנע ממעצר סטה שמאלה במהירות, עלה על המדרכה ופגע בעובד משרד החקלאות וחייל צה"ל שעמדו בדרכו.

כתוצאה מהפגיעה, עובד משרד החקלאות הועף לעבר הבטונית שהוצבה במקום, נחבל והחייל הועף לעבר המשאית. הנאשם המשיך בנסיעתו עד שהתנגש "בבטונית" במעבר ונעצר. כאשר ניגשו השוטרים לעצור את הנאשם, הוא החל הנאשם להשתולל, לצעוק ולקלל את השוטרים, להכותם ואך ניסה לחטוף את נשקם.

במקביל לכתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים. בבקשת המעצר ציינו נציגי הפרקליטות כי "נסיבות ביצוע העבירה מושא כתב האישום, התנהלותו של המשיב, ופגיעה באזרחים, שבנס לא גבתה מחיר של חיי אדם, מצביעות על תעוזה עבריינית וזלזול בחוק ובגורמים האמונים על אכיפתו".

"מדובר", כך כתבו עוד נציגי הפרקליטות לבית המשפט, "במי אשר ביצע עבירות חמורות, סיכן באופן ממשי את חייהם של האזרחים, ואף פגע בהם. מעשיו של המשיב מלמדים על עזות רוחו של המשיב, אדישות לפגיעה באזרחים ומסוכנות גבוהה הנשקפת ממנו".

________________________________________

עו"ד נתנאל מויאל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות