הרצח בלוד – נורה למוות במכוניתו

המשטרה חוקרת את נסיבות הרצח הלילה (יום ד') בלוד. צעיר כבן 30 נורה למוות ברכבו לעיני אחייניתו הקטינה. המשטרה: "נתקוף את משפחות הפשע בכל האמצעים"
דניאל בן חמו |
זירת הרצח בלוד, אמש. צילום: דוברות המשטרה

במשטרה החלו הבוקר (יום ד') בחקירת הרצח בלוד, אז נורה למוות צעיר, כבן 30, בעודו יושב במכוניתו ולצידו אחייניתו הקטינה, שלא נפגע. במשטרה אמרו היום, כי הם "רואים במלוא החומרה את הרצח הנתעב בלוד, בפרט כאשר מבוצע ירי באמצע שכונה הומה אדם ומדגישים כי נתקוף את משפחות הפשע המקומיות בכל האמצעים והסמכויות, עד לכליאתם אחר סורג ובריח למען בטחון התושבים שומרי החוק".

בשעות הבוקר הסתיימה במחוז מרכז הערכת מצב מיוחדת בעקבות אירוע רצח בלוד, במסגרתה נבחנו הממצאים שנאספו עד כה, בהיבטי המודיעין, החקירות וניתוח הזירה וסביבותיה, בסיומה הוטלה החקירה על ימ"ר מרכז והאכיפה תתוגבר ותתמקד במשפחות הפשע בעיר.

ממצאים ראשונים מעלים כי מדובר בירי לעבר הקורבן, תושב העיר בשנות ה- 30 לחייו עת ישב ברכבו, כאשר אחיינית קטינה שהיתה ברכב לא נפגעה באירוע ומתחקור ראשוני לא ראתה את המתרחש והמעורבים.

כאמור, גורמי האג"מ המחוזיים הונחו לרכז כוחות משימה מיוחדים, יחד עם מפקדה משולבת של לוחמי מג"ב הפועלת במקום, לבצוע פעילות אופרטיבית המתמקדת במחוללי פשיעה בעיר, תוך הפעלת כלל האמצעים והסמכויות, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז, למען שלום הציבור ובכלל זה אכיפה כלכלית, אכיפה בהיבטי רישוי, מיקוד אכיפת תנועה, חיפוש בתחום הסמים והאמל"ח ומעצרם בהתאם.

_______________________________

עו"ד ג'קי סגרון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות