סרטון הטיק טוק הביא לאיתור טרקטורון גנוב

טרקטורון בשווי של כ-100 אלף שקל נגנב במרמה מתושב נהריה ובזכות סרטון בטיק טוק הרכב אותר והושב לבעליו על ידי שוטרי תחנת נהריה
נעמה כהן |
הטרקטורון הגנוב. צילום: דוברות המשטרה

טיק טוק בשירות המשטרה: בזכות סרטון שעלה לרשת החברתית טיק טוק, הצליחו שוטרי תחנת נהריה לאתר טרקטורון שנגנב, בשווי של כ-100 אלף שקל, ולהשיב אותו לבעליו, תושב העיר.

ב-30 באוגוסט דיווח תושב נהריה על גניבת טרקטורון בבעלותו, כאשר שוויו של הטרקטורון מוערך בכ-100 אלף שקל.

מהחקירה עלה, כי החשוד עשה עסקה לרכישת הטרקטורון עם הבעלים. החשוד ביצע העברה בנקאית ע"ס 100 אלף שקל, הגיע לקח את הטרקטורון ולאחר ביצוע העברת הבעלות החשוד ביטל את ההעברה הכספית. בהמשך החשוד מכר את הטרקטורון.

בתוך כך, בתום חקירה מאומצת ולאחר שרוכש הטרקטורון העלה סרטון טיק טוק שבו הוא רוכב על הטרקטורון, איתרו שוטרי תחנת נהריה את הטרקטורון ובלשי תחנת נהריה בשת"פ בילוש תחנת אום אל פחם, הגיעו בסוף השבוע לאום אל פחם ותפסו את הטרקטורון הגנוב.

השבוע הוארך מעצרו של החשוד בבית המשפט השלום בחיפה.

עוד בחדשות: בן 21 חשוד בניסיון הברחת סיגריות אלקטרוניות

אורי אוטמזגין, בן 21 מירושלים, נעצר השבוע בחשד שניסה להבריח 1,200 סיגריות אלקטרוניות לישראל בהיקף של מאות אלפי שקלים. אוטמזגין נתפס ביום שני על ידי עובדי אולם הנוסעים בנתב"ג, עם שובו מקפריסין, כשהוא עובר ב"מסלול הירוק" המיועד למעבר עם חפצים הפטורים ממסים, כשברשותו 400 סיגריות אלקטרוניות. לאחר שהובא בפני שופט, שוחרר אוטמזגין לביתו בתנאים מגבילים.

בעקבות תפיסתו נפתחה חקירה ביחידת הסמים של מכס נתב"ג, אשר ממנה עולה החשד כי שני נוסעים נוספים שנתפסו לאחרונה במסלול הירוק עם כמות זהה של סיגריות אלקטרוניות, האחד נתפס יחד עם אוטמזגין והשני נתפס במהלך ספטמבר, פעלו כבלדרים בשירותו של אוטמזגין, אשר רכש עבורם את הסיגריות ושילם להם תמורת הכנסתן לארץ.

החשוד הובא בפני בית משפט השלום בראשון לציון ביום שני ושוחרר בתנאים מגבילים. על פי הערכות, המס בגין הסיגריות שניסה להבריח מסתכם במאות אלפי שקלים.


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות