בן 21 חשוד בניסיון הברחה של 1,200 סיגריות אלקטרוניות

אורי אוטמזגין, תושב י-ם, נעצר השבוע בחשד לניסיון הברחה, לאחר שנתפס עם חזרתו מקפריסין כשהוא עובר ב"מסלול הירוק" בנתב"ג וברשותו 400 סיגריות אלקטרוניות
אייל חן |
סיגריות אלקטרוניות. אילוסטרציה envato

אורי אוטמזגין, בן 21 מירושלים, נעצר השבוע בחשד שניסה להבריח 1,200 סיגריות אלקטרוניות לישראל בהיקף של מאות אלפי שקלים. אוטמזגין נתפס ביום שני על ידי עובדי אולם הנוסעים בנתב"ג, עם שובו מקפריסין, כשהוא עובר ב"מסלול הירוק" המיועד למעבר עם חפצים הפטורים ממסים, כשברשותו 400 סיגריות אלקטרוניות. לאחר שהובא בפני שופט, שוחרר אוטמזגין לביתו בתנאים מגבילים.

בעקבות תפיסתו נפתחה חקירה ביחידת הסמים של מכס נתב"ג, אשר ממנה עולה החשד כי שני נוסעים נוספים שנתפסו לאחרונה במסלול הירוק עם כמות זהה של סיגריות אלקטרוניות, האחד נתפס יחד עם אוטמזגין והשני נתפס במהלך ספטמבר, פעלו כבלדרים בשירותו של אוטמזגין, אשר רכש עבורם את הסיגריות ושילם להם תמורת הכנסתן לארץ.

החשוד הובא בפני בית משפט השלום בראשון לציון ביום שני ושוחרר בתנאים מגבילים. על פי הערכות, המס בגין הסיגריות שניסה להבריח מסתכם במאות אלפי שקלים.

עוד בכותרות: שניים נאשמים כי ניסו לרצוח אדם לעיני ילדיו

בשבוע שעבר פורסם כי לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד אלירן לוי, 40 מחריש, וצלי טנצר, 41 מהוד השרון, בטענה כי ניסו לרצוח אדם עת נסע עם ילדיו הקטינים במכוניתו, זאת בשל סכסוך כספי. לנאשמים יוחסו עבירות של ניסיון רצח בצוותא חדא; חבלה חמורה בנסיבות מחמירות בצוותא חדא; פציעה בנסיבות מחמירות; התעללות בקטין ו שיבוש מהלכי משפט בצוותא חדא. "מסוכנותם של המשיבים נלמדת מתעוזתם הרבה ומהעובדה שהוציאו את תוכניתם אל הפועל, גם כשידעו שמעשיהם מסכנים את חייהם של שני ילדים תמימים ורכים בשנים", כתבו נציגי הפרקליטות בבקשת המעצר שהוגשה בעניינם לבית המשפט.

על פי עובדות כתב האישום, עלה כי על רקע מחלוקת כספית בין לוי והמתלונן, אחיה של גרושתו, החליטו הנאשמים לגרום למותו של המתלונן. במהלך אוגוסט האחרון, משנודע לנאשמים כי המתלונן נמצא בפארק המים שפיים עם שני ילדיו הקטינים, הם נסעו לשם כדי להוציא לפועל את התכנית.

עם הגיעם לשטח הפארק, כך נטען עוד בכתב האישום, איתרו את המתלונן ואת רכבו, פעלו על מנת להכין לעצמם דרכי מילוט וחזרו להמתין ליציאתו של המתלונן מהפארק. עת עזבו המתלונן וילדיו את הפארק והחלו בנסיעה, יצאו הנאשמים ממקום התצפית והחלו לעקוב אחריהם. בשלב מסוים הצליחו לנסוע במקביל לרכבו של המתלונן, אז לוי הוציא את ידו מהחלון הרכב וירה לעבר המתלונן וילדיו 7 כדורים לפחות, בכוונה לגרום למותו של המתלונן.

כתוצאה מהירי נגרמו למתלונן פציעות ירי בחזה, בכתף, בירך ובאגן, ואחד מילדיו נשרט ברגליו. בזמן שילדיו נותרו ישובים ברכב כשהם מבוהלים וצועקים, יצא המתלונן וניסה בעודו מדמם להזעיק עזרה. רכבו המשיך להתדרדר כשהילדים בתוכו, עד שהתנגש בעמוד בשולי הכביש ונעצר. לאחר הירי נמלטו הנאשמים מהזירה, ובמשך פעלו על מנת להעלים ראיות.

_____________________________________________

עו"ד יעקב בטש

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות