הסדר טיעון לרופא שניסה לרצוח את בן זוגה של קולגה שאחריה חיזר

אסף קרפל הודה בפני ביהמ"ש, כי ניסה להזריק לקורבן חומר שיש ביכולתו להמית, על רקע ניסיונותיו לפתח קשר רומנטי עם בת זוגו. הפרקליטות תדרוש 10 שנות מאסר
רונן לוי |

הרכב שופטי בית המשפט המחוזי מרכז, בראשות השופטת רות לורך, הרשיע, בהתאם להודאתו, את אסף קרפל בניסיון רצח, זאת לאחר שפרץ לביתה של רופאה אחריה חיזר ותקף את בן זוגה, תוך שהוא מנסה להזריק לו חומר שבכוחו להרוג. על רקע הסדר הטיעון בין ההגנה לתביעה, שאושר בביהמ"ש, צפויה הפרקליטות לדרוש להשית על קרפל 10 שנות מאסר בפועל.

קרפל הודה בכתב אישום מתוקן, לפיו הנאשם אשר הכיר את המתלוננת במסגרת עבודתו כרופא, נהג לדרוש בקרבתה של המתלוננת, לעקוב אחריה, לקנות לה מתנות, ולשלוח לה הודעות ומיילים רבים בהם פירט בפניה את אהבתו אליה ואת רצונו בקשר חברי או רומנטי עמה. בשלב מסוים, החליט קרפל להביא למותו של בן זוגה של המתלוננת.

תקיפה באישון לילה

לאור האמור, באחד הימים, כך לפי כתב האישום, בהם ידע כי המתלוננת נמצאת במשמרת בבית החולים ובן זוגה נמצא לבדו בביתה, הוא הגיע לביתה מצויד בשוקר חשמלי, מצת, סכין רפואית (סקלפל), וכן מזרקים עם חומר שביכולתו להמית.

עוד מפורט בכתב האישום, כי בשעת לילה מאוחרת נכנס באמצעות מפתח לביתה של המתלוננת, הגיע אל חדר השינה, שם ישן באותה העת בן זוגה של המתלוננת, התנפל עליו, חנק אותו והפעיל לעברו שוקר חשמלי, תוך שהוא מנסה להזריק לו את החומר מהמזרקים. כתוצאה ממעשיו בן הזוג התעורר משנתו והחל להיאבק בקרפל תוך שהוא מעיף מידו את המזרקים.

בהתאם להסדר הטיעון אליו הגיעו הצדדים, צפויה הפרקליטות לעתור ל-10 שנות מאסר בפועל ולפיצויים. גזר הדין בעניינו של קרפל יינתן בהמשך.

_____________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת רות לורך

_____________________________________

עו"ד אורי קינן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות