צעיר מהצפון נאשם: ירה על עו"ד המייצג את הגרוש של אחותו

המדינה ממשיכה באכיפה בניסיון להתמודד עם הפשיעה בחברה הערבית: 3 כתבי אישום הוגשו לביהמ"ש המחוזי בנצרת נגד 5 נאשמים בעבירות נשק וירי
דנה לווינסקי |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגשו שלושה כתבי אישום נגד חמישה נאשמים מאכסאל ודבוריה בגין עבירות נשק, ירי ועוד זאת לאחר שאחד הנאשמים ירה לעבר משרדו של עו"ד מאכסאל לאחר שזה ייצג את הגרוש של אחותו. במקביל לכתבי האישום, מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם בשל מסוכנותם.

על פי כתבי האישום הנאשם מוחמד דראושה, בן 25, מאכסאל, החליט לירות על משרדו של עו"ד מאכסאל וזאת על רקע מורת רוחו מכך שהעו"ד ייצג את הגרוש של אחותו בהליך משפטי קודם. הנאשם החליף את לוחיות הזיהוי והסווה את זהות הרכב, הצטייד בנשק מסוג מ- 16 וירה על משרדו של העו"ד וגרם לו לנזק רב. בנוסף הנאשם עם אחרים ירו לעבר בית נוסף באכסאל בחודש יוני.

נשקים בחצר הבית

כשבוע אחרי אירוע הירי על משרדו של העו"ד הסליק הנאשם דראושה בחצר ביתו שני כלי נשק מסוג קרלו אותם קיבל משני נאשמים תושבי אכסאל שגם נגדם הוגש כתב אישום והם חוסין שלבי, 23, וקוסייל חבשי, 24, כתב האישום מייחס לשני הנאשמים נשיאה והובלת נשק, וסיוע להובלת נשק וסיוע לירי מנשק חם.

כתב האישום השלישי נגד שני הנאשמים מחמוד אבו זראקי, 26, מדבוריה ומוחמד חבשי, 20 מאכסאל, בגין נשיאה וירי מנשק חם, כאשר שני הנאשמים יחד עם הנאשם דראושה הגיעו בחודש יולי לשכונת מגורים בכפר דבוריה כשהם נושאים נשק וירו באמצעות הנשק מספר רב של יריות באוויר כאשר באותה עת שהו ילדים קטנים בקרבת מקום וצפו במעשיהם.

בבקשת המעצר ציינו נציגי הפרקליטות: "הנאשם ביחד עם אחרים, ירו באמצעות נשקים באמצע שכונת מגורים… כאשר במקום שהו ילדים קטנים ורק בנס תוצאותיו של אירוע זה לא נגרמו בצורה טרגית".

______________________________________

עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות