שוהה בלתי חוקי נאשם בשוד קשיש בדירתו בבת ים

הנאשם, כבן 40 מאזור יהודה ושומרון, נאשם בביהמ"ש המחוזי בת"א כי בחודש אוגוסט האחרון פרץ בשעת לילה לדירת הקשיש ושדד ממנו באיומים זהב, יהלומים וכסף מזומן
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום כנגד דרגאם הבאקי, בן 40 מאזור יהודה ושומרון, זאת לאחר שפרץ לדירה של מתלונן כבן 70 ושדד ממנו באיומים זהב ויהלומים וכ-25 אלף שקלים בשטרות שפג תוקפם.

מכתב האישום שהוגש עולה כי במהלך אוגוסט, הבאקי אשר שהה בארץ באופן בלתי חוקי, טיפס יחד עם אדם אחר על קיר של בניין מגורים בבת ים ופרץ דרך חלון לדירה של מתלונן כבן שבעים. לאחר שהשניים נכנסו לדירה והעירו את המתלונן, הם קשרו את ידיו באמצעות חגורה ואיימו עליו שלא ידבר אחרת "ידקרו וישחטו אותו".

בזמן שהאחר הצמיד לצווארו של המתלונן חפץ חד ושמר שלא יזוז, כך מפורט בכתב האישום, החל הבאקי לערוך חיפוש בבית, בשלב מסוים מצא בארון כ 200 גרם זהב, יהלומים גולמיים, טבעות יהלומים ושרשראות זהב, 1,000 דולר אמריקאי ו-25 אלף שקלים בשטרות שכבר אינם בתוקף. בחלוף כשעתיים ולאחר שגנבו את רכושו של המתלונן ואת ארנקו שהכיל 800 שקלים במזומן, נמלטו השניים מהדירה.

לצד כתב האישום, המייחס לנאשם עבירות של שוד ושהייה בלתי חוקית בישראל, הגישה הפרקליטות בקשה להארכת מעצרו של הנאשם בשל מסוכנותו. בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט, כתבו נציגי הפרקליטות כי "מדובר בשוד מפליג בחומרתו, המלמד על מסוכנותו העצומה של המשיב. שנכנס באישון לילה לביתו של קשיש, ובצוותא שדד את ביתו, תוך איום בנשק קר".

דר רחוב נאשם: פרץ לדירתו של פרופ' אהרון ברק

אתמול (יום א') פורסם כי לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד ארתור קרפוב, דר רחוב כבן 30, אשר בחודש יוני התפרץ הנאשם לדירתו של פרופסור אהרן ברק, נשיא בית המשפט העליון בדימוס. קרפוב נאשם כי גנב מהבית מחשב נייד וצרור מפתחות שעה שברק ורעייתו שהו באחד מחדרי הבית. לצד כתב האישום מבקשת המדינה להורות על הארכת מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו וזאת בשל מסוכנותו. "ישנו פוטנציאל להתלקחות אירוע ההתפרצות והפיכתו לאירוע אלים, מקום בו המתלונן ואשתו, שהינם אנשים מבוגרים, לנו בדירה בזמן שהמשיב התפרץ לתוכה. מעבר לפגיעה הממשית אשר נגרמה לשלומו ובטחונו של המתלונן, וכן גם נגרמת לציבור כולו בעבירות ההתפרצות לדירה", כך נכתב בבקשת המעצר.

על פי כתב האישום, קרפוב נכנס דרך דלת הכניסה לדירה לאחר שברק השאיר בשגגה את צרור מפתחות מחוץ לדירתו. ברק ואשתו היו בבית באותה שעה בעוד קרפוב גנב מתוך חדר העבודה בדירה מחשב נייד מסוג DELL בשווי מוערך של כ-4,000 שקלים ויצא מהדירה עמו ועם צרור המפתחות, כאשר הותיר את דלת הכניסה לדירה פתוחה.

"מסוכנותו של המשיב לחברה עולה ממהות העבירה, פריצה לדירת מגורים", נכתב בבקשת המעצר שהוגשה על ידי התביעה לבית משפט השלום בתל אביב. "עבירה שבוצעה באישון לילה, כאשר ישנו פוטנציאל להתלקחות אירוע ההתפרצות והפיכתו לאירוע אלים, מקום בו המתלונן ואשתו, שהינם אנשים מבוגרים, לנו בדירה בזמן שהמשיב התפרץ לתוכה. מעבר לפגיעה הממשית אשר נגרמה לשלומו ובטחונו של המתלונן, וכן גם נגרמת לציבור כולו בעבירות ההתפרצות לדירה".

________________________________________

עו"ד אורי קינן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות