צעיר מחולון נאשם בגרימת מוות ברשלנות של רוכב אופנוע

שי שימלו, בן 34, נאשם כי בעת שנהג ברכב שטח ב"דיונה הגדולה" באשדוד, פגע באופנועו של אופיר לביא וגרם בכך למותו. הפרקליטות: "נהג בחוסר זהירות ובקלות ראש"
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

לבית משפט השלום לתעבורה בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד שי שימלו, בן 34 מחולון, בגין גרימת מוות ברשלנות של אופיר לביא ז"ל בתאונת דרכים קטלנית בדיונה באשדוד.

על פי כתב האישום, בחודש דצמבר האחרון בצהריים, עת נהג הנאשם ברכב שטח בשביל חול ב"דיונה הגדולה" באשדוד, הנאשם לא נתן דעתו לאופנוע שהתקרב לצומת מימינו כאמור, המשיך בנסיעתו ישר לצומת, בעוד המנוח נכנס לצומת על אופנועו. הנאשם פגע עם חזית רכבו באופנוע בדופן שמאל של האופנוע וזה נזרק עם כיוון נסיעתו של רכב השטח. המנוח הועף ממנו, נפצע באורח אנוש ומת מפצעיו זמן קצר לאחר מכן.

בכתב האישום צוין, כי במעשהו זה, גרם הנאשם לתאונה על תוצאותיה הקטלניות עקב רשלנותו, אשר התבטאה בכך, כי נהג ברכבו בחוסר זהירות, בקלות ראש ומבלי לתת דעתו להתקרבות האופנוע אל הצומת, וכן לא נקט אמצעים סבירים על מנת למנוע את התאונה.

עוד בכותרות: הזמינו מונית וששדו את הנהג

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד מוחמד חסונה, 19, ואדהם אבו קשק, 19, שניהם תושבי לוד, ולפיו הם ששדדו נהג מונית, איימו עליו וניפצו את שמשת המונית. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים.

מכתב האישום עולה כי חסונה ואבו קשק, שהיה נתון למעצר בית, החליטו בזמן בילוי בראשון לציון, לשדוד נהג מונית. לטובת ביצוע השוד, אבו קשק הצטייד בסכין, חסונה באלה נשלפת, והשניים הזמינו מונית באמצעות אפליקציה. בהמשך כשהגיעה המונית, נכנסו למושב האחורי וסיכמו עם הנהג שיסיע אותם ללוד ומשם לת"א בסכום של 200 שקל.

בשלב מסוים בנסיעה, עבר חסונה למושב הקדמי כדי להפעיל מוזיקה. כשהגיעו ללוד, אבו קשק שלף את הסכין לעבר הנהג ואיים "תן כסף אחרת יהיו בעיות" ובמקביל, פתח חסונה את האלה ואיים על הנהג "אם לא תיתן את הכסף אני אשפוך אותך פה" ולקח מהמונית כ-800 שקלים.

לאחר כן, כך מתואר בכתב האישום, יצאו השניים מהמונית, אבו קשק פתח את דלת הנהג כדי לחפש עוד מזומן, בזמן שחסונה הכה עם האלה על מכסה המנוע והשמשה הקדמית עד שנופצה, תוך שהוא צועק: "תן כסף, תן כסף". בשלב זה, כשהשניים מחוץ למונית, סגר הנהג את הדלתות ונמלט מהמקום.

__________________________________________

עו"ד נתנאל מויאל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות